Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan med online betalingskort - Er der en god måde at gøre på?

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 7. Dec 15
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved du så om Shopify's payments kan håndtere et rent dankort? Eller kan det være her hvor Epay er krævet?

Fra Stoholm
Tilmeldt 2. Jan 14
Indlæg ialt: 170
Fra  VXTR Skrevet kl. 21:08

Mikethk:

Ved du så om Shopify's payments kan håndtere et rent dankort? Eller kan det være her hvor Epay er krævet?

Har aldrig rigtig brugt Spotify - men jeg har altid brugt Clearhaus + ePay til 1600 kr. hver 6. måned + transaktionsgebyr, det kan jeg i hvert fald klart anbefale :-)

Invest360 - Aktieinvestering

Fra København
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 300
Fra  Scanpay ApS Skrevet kl. 11:07

Heine Axelsen:

Mikethk:

Det er noget jeg opretter, for nogle der allerede tjener penge og har dankort i butikken.

Det egentlige spørgsmål går vel på, hvad udgifterne for online dankort accept koster?

Siden er forældet men bør give dig lidt bedre overblik - https://kortgebyr.dk/

Hvad får dig til at sige at kortgebyr.dk er forældet? Siden bliver løbende opdateret og forbedret :)

Fra Stoholm
Tilmeldt 2. Jan 14
Fra  VXTR Skrevet kl. 12:28

Sidst jeg sammenlignede udbyders egne priser med dem på kortgebyr.dk var oprettelsespriser og transaktionsgebyrer bare rimelige skæve. Men det kan da være det er blevet bedre sidenhen :-)

Fra København
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Scanpay ApS Skrevet kl. 16:28

Heine Axelsen:

Sidst jeg sammenlignede udbyders egne priser med dem på kortgebyr.dk var oprettelsespriser og transaktionsgebyrer bare rimelige skæve. Men det kan da være det er blevet bedre sidenhen :-) 

Priserne i tabllen på kortgebyr.dk er inkl. omkostninger til indløsere. Du kan klikke på "se mere" for at se hvordan det er udregnet :)
Fra Stoholm
Tilmeldt 2. Jan 14
Fra  VXTR Skrevet kl. 16:37

Ja, jeg mente også at den sammenlagte pris var skæv. Den giver et godt overblik, men de 2-3 gange jeg har brugt den har det ikke været samme pris som der stod derinde, som jeg kom af med. Udtalelsen er blot på baggrund af mine egne erfaringer med siden, men det er også lang tid siden jeg har brugt den.

Fra København
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Scanpay ApS Skrevet kl. 08:52

I så fald undrer det mig at du ikke har gidet bruge 2 minutter på at sende mig dine "erfaringer", det er jo netop derfor at jeg har indsat min e-mail i toppen af kortgebyr (feedback). Derudover er du selvfølgelig også velkommen til at deltage i projektet på github eller freenode #kortgebyr.

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)