|
Hej Vi sender e-mails ud for kunder, når vi har lavet noget af deres markedsføringsmateriale. Vi sender det gennem et program der hedder e-Campaign og igennem en SMTP fra vores ISP... Hvordan kan jeg garantere kunden at mailen ikke ryger i spam-mappen hos modtageren??
//ZUZ3L |
For det første ville jeg checke at derigtige SPF records er sat op. Se fx. her: http://www.amino.dk/forums/p/11921/98113.aspx#98113
For det andet skal du overveje hvad du (og kunden) lægger i ordet "garantere". Du kan godt garantere at de ikke ender i et spamfilter, men du kan ikke sikre dig imod det.
Da du sikkert er forvirret kommer her et eksempel. Du skriver til kunden: "Jeg giver hermed en garanti mod at ingen af disse emails ryger i et spamfilter og vil hvis det alligevel skulle ske betale XXX kr pr mail der ryger i spam filter.". Nu har du givet kunden en garanti, som faktisk har en værdi for kunden fordi de ved hvad de kan forvente hvis du alligevel ikke kan overholde den.
Du kan ikke sikre dig mod at det sker, fordi du ikke ved hvilke spamfiltre kunderne benytter eller hvad de vælger at filtrere fra i morgen.
Mvh Jesper
Bliv gratis medlem