Kære alle :) Jeg prøver VIRKELIG hårdt på, at skabe et ordentligt liv for mig selv og mine børn. Jeg har fået en hård start, på livet. Og det har derfor været en sej rejse! Når man ikke selv tror på at man er god til noget, kan det være svært at peje på, hvad man "skal være, når man bliver stor". Men nu, har jeg fået en ambitiøs ide, som jeg håber at I vil være med til at bakke op om! - Men jeg skal bruge nogle penge. Jeg er på kontanthjælp, så der er ikke nogen, der vil låne mig til startkapital - og jeg har ingen penge at sparre af. Jeg har derfor åbnet en Crowdfunding! Selv en dråbe, gir ringe i vandet. I kan se mere her: Hvis ikke du selv har lyst til eller mulighed for at hjælpe, så ville jeg blive MEGA glad, hvis du alligevel ville sprede rygtet vidt og bredt. - Det SKAL bare lykkedes! Jeg ønsker Jer allesammen en rigtig god jul <3 |
Det er en god idé du har fået. Der findes et lignende koncept på Gl. Kongevej tæt på der hvor jeg bor hvor man kan lave keramik: http://www.creative-space.dk/ Der sidder altid folk når jeg går forbi :)
Har du regnet på det? Hvor mange kunder skal du have igennem om dagen for at det hænger sammen?
Ønsker dig al held og lykke med det.