Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

PHP 7 i en ny stabil version, klar til brug for alle i hele verden

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,4 stjerner givet af 5 person

Jeg kan fortælle at PHP 7 er landet i en stabil version nu, den giver dig masser af muligheder som du ikke tidligere har set, tjek det selv ud her, hvor Zend har lavet test af den nye version af PHP 7

https://pages.zend.com/rs/zendtechnologies/images/PHP7-Performance%20Infographic.pdf

Amino tillader desværre ikke at jeg fortæller om vi har den installeret eller ej, da Amino mener at det tæller som et tilbud at skrive dette, så det fortæller jeg intet om i denne tråd Smile (helt til grin af Amino at regne det som et tilbud, men sådan er deres politik)

Men ihvertilfælde er den nye PHP 7 landet i en ny stabil version og kan bruges af alle i hele verden Big Smile

//Kim

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 16:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan pokker sådan en oplysning kan give 1 stjerne forstår jeg ikke Skype-CoolSmile

//Kim

Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 1355
Fra  Bull Skrevet kl. 23:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er måske ikke så meget debat over indlægget? (ikke mig der har givet stjernerne :))

Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau

Fra Holbæk
Tilmeldt 9. Oct 15
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Takker Amino for ansvarlighed og godt arbejde.

Gunnar Gervin

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Medmindre man kører Magento 1.9 eller under, så bør man holde sig fra PHP7-hosting medmindre man afsætter tid til at ens udvikler får rettet i Magentos core og eventuelle tredjepartsmoduler. Så "alle i hele verden" virker lidt som en generaliseret udmelding.

Vi har sat det op på nogle stykker efterhånden med gode resultater, men det er ikke plug 'n play.

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Tommy

Det er helt korrekt, men det er alligevel så lidt at det næste er løgn :)

Det eneste der skal gøres er følgende:

Make your own tests

A minor incompatibility has to be fixed before using Magento with PHP 7.

You have to modify the file app/code/core/Mage/Core/Model/Layout.php on line 555:

Modify the line so it looks like this:

$this->getBlock($callback[0])->{$callback[1]}();

Så de få hundrede kroner udvikleren skal have for dette er rigtig godt givet ud.

//Kim

Tilmeldt 22. Jun 13
Indlæg ialt: 285
Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Af de kendte fejl, så er der også alle de fejl, der løbende dukker op, som der ikke lige er taget højde for i den test der. Og der må helt sikkert forventes at være en del også.

Fra Hadsten
Tilmeldt 18. Dec 15
Indlæg ialt: 12
Fra  MiniMarketing Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har forsøgt med et par WordPress sider, for det bliver jo fantastisk når det kører i PHP7.

Men meget virker desværre stadig ikke helt altid.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

wphosting:

Det er helt korrekt, men det er alligevel så lidt at det næste er løgn :)

Det er fordi det er løgn.

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 09:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper

Nu er det heldigvis sådan at man kan teste sit website op mod PHP 7 via test miljøet, så man er sikker på at alt virker som det skal inden man sender det live, ihvertilfælde har man den mulighed hos os.

Derudover har jeg naturligvis talt med vores server udbyder og de er ikke løbet ind i nogle vilde ting og sager der ikke kunne køre under PHP 7 på Wordpress websites, ihvertilfælde ikke hvis man ellers bruger de nyeste versioner.

//Kim

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)