Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

300+ kg slik søges

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Sønderborg
Tilmeldt 27. Jun 07
Indlæg ialt: 300
Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har aldrig sagt jeg kan sælge til 6kr inkl moms?:)

Ja der skal sælge rigtige mange tons, for at det er en fornuftig forretning - bland selv er kun en lille del af vores forretning, PL i poser er langt størst for os.. Der er fortjenesten dog endnu mindre..

Tilmeldt 11. Sep 12
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hagbart:

Så har jeg jo også ret ;-) Når jeg skriver at du ikke kan sælge slik til under 5,95 kr uden at tabe på det hvis du sælger til slut kunden. ikke B2B salg.

Der skal godt nok sælges meget slik hvis man kun tjener et par kroner i overskud per kilo slik? 

Det kommer helt an på, hvem du er, og hvilket slik der er tale om. Du har ret, hvis du bare kommer ind fra gaden og skal bruge 300kg eller under.

Til gengæld bliver meget slik solgt fra producenter til næste led til under den pris du nævner her, så det er ikke helt rigtigt, hvad du siger.

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 17:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøver så lige igen :-)

Man kan ikke som slut kunde købe blandselv slik i butikkerne for under 5,95 kr per 100 g ( det kan måske svinge nogle øre frem og tilbage ) så tjerner butikken ikke 1 øre på salget og hvis du kan købe blandselv slik for under den pris og butikken ikke taber penge ved hvert salg? så er der ikke betalt DK afgift og moms af det slik.

Det er hvad jeg hørte i nyhederne for et stykke tid siden. Da der var meget fokus på ulovlig import af blandselv slik fra Sverige og Tyskland.  

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)