Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

300+ kg slik søges

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 9. May 12
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 23:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har fået til opgave, af en kirkelig organisation at se om jeg kan skaffe 300+ kg. slik til en billig pris.

De skal bruges til juleposer, som uddeles til mindre bemidlede familier, og derfor søges slikket så billigt som muligt, så flest mulige kan få.

Er der nogen herinde der kan levere i de mængder?

Det skal selvfølgelig være lovligt og i orden. Men hvis det har en kort holdbarhed som f.eks. januar februar er det ok, da det jo skal bruges her til jul.

Jeg får ikke mails når der kommer indlæg, men jeg checker evt. svar et par gange om dagen. Bare lige forklaring på hvorfor jeg ikke svarer med det samme.

 

Fra Sønderborg
Tilmeldt 27. Jun 07
Indlæg ialt: 300
Skrevet kl. 00:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Du er velkommen til at kontakte mig!

Priserne starter fra 51kr inkl afgift ex moms

God dag

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:49
Hvor mange stjerner giver du? :

("tænker kun": Sikke et rigtig iværksætter-forum! Godt jeg betaler Plus - det har jeg rigtig meget nytte af... ! Og forventer kun flere tryk af 1 stjerne, for det må man da ikke skrive, når der nu skal findes støtte til stakkels mennesker - igen )...

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 07:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Har hørt at mindste prisen på blandselv slik er ca. 6 kr per 100 g. Så tjener du 0 kr på det og staten får sine penge. 

Hvis du kan skaffe det for 51 kr for 1000 g.? så er det ikke dansk slik.

Fra Sønderborg
Tilmeldt 27. Jun 07
Indlæg ialt: 300
Skrevet kl. 09:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hagbart,

Du har hørt? Nu kom ind i kampen, vi impotere flere 1000 tons hver eneste år. Dansk slik? Hvem har nævnt at det skulle være produceret i dk?

Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Det billigste du kan gøre, er at gå i Bilka, Føtex eller lign. når de kører tilbud på slik til 5,95 inkl. moms ( 4,76 kr. ekskl. moms) og så kan du selv bare blande en masse store poser med de varianter du ønsker. Det er den billigste løsning - måske dog ikke den nemmeste :-)

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Ring til Haribo eller Lagerman og spørg om de vil donere lidt Smile

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Marwe:
Det billigste du kan gøre, er at gå i Bilka, Føtex eller lign. når de kører tilbud på slik til 5,95 inkl. moms

Haha - god fornøjelse med at putte 300 kilo i små poser - sagde du fuldtidsjob :)

Bortset fra det, er disse tilbud ofte begrænset til max 1 kilo eller 2.

Hvis i selv henter ( eller arrangerer transporten), vil jeg gerne tilbyde dig frisk dansk Haribo for DKK 52,- + moms pr. kilo, så har jeg sponsoret lidt, og de får noget godt slik.

Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper,

du har helt ret, men jeg skrev jo også at det var den billigste og ikke nemmeste ;-) og jeg ville faktisk også ha' skrevet at du kunne løse opgaven, men det glemte jeg :-/

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Laugesen:
Hvis i selv henter ( eller arrangerer transporten), vil jeg gerne tilbyde dig frisk dansk Haribo for DKK 52,- + moms pr. kilo, så har jeg sponsoret lidt, og de får noget godt slik.

Yes

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)