Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Logo til hjemmeside, visitkort, powerpoint præsentationer og faktura

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :

I det ny år skulle min hjemmeside gerne være på benene og det har jeg omtrent på plads teknisk og tekstmæssigt. Det som hænger er et logo, som giver mening i ovennævnte sammenhænge samt på min hjemmeside. Jeg arbejder som konsulent indenfor ledelses- og organisationsudvikling. Har du logo-talent og mulighed for at påtage dig opgaven i juleferien, så er jeg interesseret i at høre fra dig. Jeg bor i nærheden af København.
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:36
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har ikke selv nogle kompetencer indenfor grafiskfremstilling, derfor benytter jeg i ny og næ designoutpost.com 

Det fede ved dette, er at du beskriver din opgave, og angiver hvor meget du vil betale. Derefter får man nogle freelanche folk til at arbejde på logoet. Du kan så komme med ændringer til logoerne, og det du bedst kan lide betaler du så for. 

Der plejer også at være god respons tid, så hvis du skal have det færdig hen over juleferien, skulle dette også sagtens kunne lade sig gøre. 

Tilmeldt 10. Nov 07
Skrevet kl. 15:40

Tusind tak for dit input. Dem vil jeg helt klart kontakte!
Fra København
Tilmeldt 16. Dec 07
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 12:37

Hej,

Jeg repræsenterer firmaet Grafikeren.com. Vi tilbyder logoproduktion, design af visitkort og brevpapir til 2495,- ex moms. Som Aminobruger vil jeg med glæde selv stå for projektet for 2000,- ex momshvis vi kan tage juleferien med.

Du er velkommen til at kontakte mig på jonas@grafikeren.com 

Med venlige hilsner 

Tilmeldt 10. Nov 07
Skrevet kl. 12:33

Jeg har været inde og kigge på designoutpost.com ..........Jeg synes det virker lidt uoverskueligt for mig, hvordan jeg helt skal gribe det an. Er det mig der et fattesvag eller er det lidt komplekst??

Fra Ishøj
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 349
Fra  Nasiha.dk Skrevet kl. 21:18

Hej

Hvis det ikke har fundet en til at lave det, så kan vi ordne det for 1500.- + moms og det over julen.
En hurtig reference: www.dias-ks.dk (øverst venstre hjørne)

LEDfix.dk - Billig LED pærer / dioder til din bil 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)