Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Viabill pro/kontra....

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 865
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Nogen der vil dele erfaringer med Viabill, positive og negative.

Ikke så meget hvordan det virker, der har jeg forstået, og herunder også det grå lånemarked.

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 20. Aug 12
Indlæg ialt: 487
Fra  Happykids Skrevet kl. 22:20

Jeg bruger Viabill og har ingen problemer med deres systemer og deres udbetalinger er stabile.

De har en del låneansøgninger de afviser (køb over 2000kr), det kan selvfølgelig godt være træls for os som virksomhed, men det er jo kun godt at de ikke bare låner ud til alle og enhver.

Kan godt anbefale dem.

Venlig hilsen

Henrik

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 22:32

Henrik:

Jeg bruger Viabill og har ingen problemer med deres systemer og deres udbetalinger er stabile.

De har en del låneansøgninger de afviser (køb over 2000kr), det kan selvfølgelig godt være træls for os som virksomhed, men det er jo kun godt at de ikke bare låner ud til alle og enhver.

Kan godt anbefale dem.

Venlig hilsen

Henrik

Hej Henrik

Tak for svar.

Har du nogen fornemmelse af om din konvertering er stigende ved at have Viabill, eller er det formodet det sammen hvor dine kunder bare ville betale med kort i stedet?

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 20. Aug 12
Indlæg ialt: 487
Fra  Happykids Skrevet kl. 23:26

Jeg vil ikke sige at det har påvirket selve min konvertering ret meget. Men jeg får helt sikkert nogle ordre, som jeg ellers ikke vil have fået. Det kan jeg tyde via Google Analytics.

Vh

Henrik

Fra Hvam
Tilmeldt 18. Mar 15
Indlæg ialt: 30
Fra  LettButikk AS Skrevet kl. 23:28

Da er din konvertering vel per deffinition steget ? :-)

Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 1355
Fra  Bull Skrevet kl. 01:52

Hej Frenso

Vi har flere kunder der bruger ViaBill. Hvis du sender mig en privatbesked kan jeg evt. få en kunde der bruger viabill på sin webshop til at besvare dine spørgsmål : -)

Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau

Tilmeldt 15. Aug 11
Fra  Bull Skrevet kl. 01:57

Man kan dog sige det ikke er værd for alle at bruge ViaBill. Det kommer nok meget an på, hvad prisklassen er på det du sælger. Er det under 500 kr er der nok ikke nogen grund til at bruge viabill. Jeg tror ViaBill, Klarna, Lånlet m.m. vil være smart, at sætte på sin webshop når man sælger produkter, der koster mere end 2000-3000 kr. Har lavet en webshop hvor der bliver solgt smartphones, og der bliver det faktisk brugt en del.

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 11:01

bulldesign.dk:

Man kan dog sige det ikke er værd for alle at bruge ViaBill. Det kommer nok meget an på, hvad prisklassen er på det du sælger. Er det under 500 kr er der nok ikke nogen grund til at bruge viabill. Jeg tror ViaBill, Klarna, Lånlet m.m. vil være smart, at sætte på sin webshop når man sælger produkter, der koster mere end 2000-3000 kr. Har lavet en webshop hvor der bliver solgt smartphones, og der bliver det faktisk brugt en del.

http://coaststore.dk/shop/frontpage.html

Så du har en ide om hvad vi sælger...

Tilmeldt 15. Aug 11
Fra  Bull Skrevet kl. 16:58

Hvis det kan betale sig, at have ViaBill på siden vil jeg ikke tro det skader at prøve i 2-3 måneder (der er ingen bindingsperiode hos viabill). Tror ikke ViaBill gør at man mister konverteringer, tværtimod tilbyder man blot kunden en ekstra service. Kan du se at der folk hellere vil betale direkte med kreditkort efter en prøveperiode kan du altid afmelde det - så har man jo prøvet det. 

Såfremt du implementere det vil jeg gerne lige tillade at linke til vores blogindlæg, hvor du kan hente gratis ViaBill materiale til shoppen : -)

http://bulldesign.dk/download-gratis-viabill-grafik-materiale-til-din-webshop/ 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)