Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dinero - sidemandsoplæring

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen i Esbjerg-Kolding området der kan sidemandsoplære mig i Dinero?

-jeg vil gerne tilegne mig det grundlæggende og fundamentale ang. kontering, kassekladde, bilag osv. så revisoren ikke lave taste-slave-arbejde men blot kontrollere regnskabet.

Det at oprette selskab, import af kontoudtog (.csv) og sende faktura er på plads.

Jeg regner med 1-2 timer.

Er du autodidakt Dinero’er med flair for tal eller daglig bruger, så høre jeg gerne 

Mvh Thomas

Fra København
Tilmeldt 19. Dec 13
Indlæg ialt: 1185
Fra  Dinero Skrevet kl. 15:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas:

Er der nogen i Esbjerg-Kolding området der kan sidemandsoplære mig i Dinero?

-jeg vil gerne tilegne mig det grundlæggende og fundamentale ang. kontering, kassekladde, bilag osv. så revisoren ikke lave taste-slave-arbejde men blot kontrollere regnskabet.

Det at oprette selskab, import af kontoudtog (.csv) og sende faktura er på plads.

Jeg regner med 1-2 timer.

Er du autodidakt Dinero’er med flair for tal eller daglig bruger, så høre jeg gerne 

Mvh Thomas

Hej Thomas.

Stort set ingen af vores brugere har haft brug for decideret oplæring, men her er lidt hjælp til dig:

1. Vi har vores webinar hvor du velkommen til at spørge:

http://dinero.dk/webinar

2. Hvis du er Dinero Pro bruger kan du altid spørge vores support, som foregår på chat. Husk du har 10 dage's pro når du opretter dig.

3. Vi har samlet en liste over Dinero venlige revisorer/bogholdere, hvor helt sikkert er en der kan hjælpe dig:

https://dinero.dk/find-revisor/

Håber du kommer godt igang :)

De bedste hilsner

Rasmus

Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus, 

Tak for dit svar. Jeg har abb. på pro-version men må erkende at jeg nok ikke fatter det og bange for at jeg laver mere skade og dobbelt arbejde end gavn.

Fint nok med support, men det er for mig super ineffektivt, langsommeligt og jeg sidder tilbage med fornemmelsen af at være noget stupid.... !

Jeg har foreslået (på supporten) at i med oprettelsen og imod ekstra betaling, at sådan én som mig kunne får et one-on-one skærmdeling/video oplæring.

Mvh Thomas

Fra København
Tilmeldt 19. Dec 13
Indlæg ialt: 1185
Fra  Dinero Skrevet kl. 16:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas:

Hej Rasmus, 

Tak for dit svar. Jeg har abb. på pro-version men må erkende at jeg nok ikke fatter det og bange for at jeg laver mere skade og dobbelt arbejde end gavn.

Fint nok med support, men det er for mig super ineffektivt, langsommeligt og jeg sidder tilbage med fornemmelsen af at være noget stupid.... !

Jeg har foreslået (på supporten) at i med oprettelsen og imod ekstra betaling, at sådan én som mig kunne får et one-on-one skærmdeling/video oplæring.

Mvh Thomas

Hej Thomas.

Det er jeg så ked af at høre.

Kan du uddybe hvad dine udfordringer er?

Så skal jeg se hvad jeg kan gøre :)

De bedste hilsner

Rasmus

Fra Skævinge
Tilmeldt 8. Apr 11
Indlæg ialt: 309
Fra  Fakturamanager.dk Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan også spar en masse tid og energi og lade os hos fakturamanager.dk styrer det for dig. Vi tilbyder flere forskellige abn. typer, tjek evt. priser her

VH

Tim

Tu@fakturamanager.dk

Tilmeldt 19. Nov 13
Indlæg ialt: 131
Fra  NTK Trading Skrevet kl. 19:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas.

Jeg er bosat i Varde og bruger Dinero.

Er ikke super, super god til bogføring, men kan de mest almindelige dagligdags ting.

Evt. send mig en PM med lidt mere uddybning af, hvad du gerne vil have hjælp til :-)

Indehaver af Varde Tv & IT Service

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)