Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilke betalingsløsninger kan man bruge over telefonen når kunden ikke er der fysisk?

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 13. Dec 08
Indlæg ialt: 34
Fra  ComputerArts.dk & MacGeni.dk Skrevet kl. 02:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej gode kloge mennesker,

Jeg arbejder bla. med telefonsupport, hvor jeg via telefonen og min computer fjernstyrer mine kunders macs og pc'ere og afhjælper dem med deres IT problemer. Jeg søger derfor en betalingsløsning, hvor de kan betale alt mellem 250kr - 3000kr over telefonen via kreditkort. Ligesom når man booker et hotel når man rejser, så kan man oplyse sit kreditkort over telefonen og så betale for ens booking. I princippet er det det samme jeg har brug for. iZettle kan vist klare ca 500kr over sms hvor kunden får en sms og så selv indtaster kortinfo mm og betaler. Men mine priser er for høje til småbetalinger. Læste at Nets har noget der hedder call center men ved ikke om det er dyrt eller godt?

Er der nogen der kender en fornuftigt og brugervenlig løsning?

På forhånd tusind tak.

Tilmeldt 30. Jun 06
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 02:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 04:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 07:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Når du skriver 'over telefonen' får jeg lidt et flashback til en fastnet trykknaptelefon - men (de fleste) moderne telefoner kan jo gå på detder internet, så hvorfor ikke bare lave en almindelig betalingsgateway?

Jeg havde engang et PhoneBlaster16-lydkort i min computer, som man kunne tilslutte et telefonstik og hvor man kunne lave et telefonsystem a la ("tryk 1, hvis du vil trykke 2, ellers tryk 3 for at gå tilbage"), som jeg lavede meget sjov med på mine forældres telefonlinje; er det et telefonsystem i den stil du leder efter?

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Tilmeldt 29. Aug 11
Indlæg ialt: 22
Fra  Frihauge IT Skrevet kl. 07:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mark 

Det billigste er nok mobilepay eller swiip, nu er det ikke alle der hverken har swiip eller mobilepay, især de ældre. 

Du kan alternativt oprette en konto ved en online gateway, eg ePay, de har en webform hvor du eller kunden kan indtaste kort data og lave betalingen når du har dem i røret. 

Mvh

Esben Frihauge

Fra København
Tilmeldt 13. Dec 08
Indlæg ialt: 34
Fra  ComputerArts.dk & MacGeni.dk Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder da interessant. Har du erfaringer med ePay?

Fra København
Tilmeldt 13. Dec 08
Indlæg ialt: 34
Fra  ComputerArts.dk & MacGeni.dk Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er også mange virksomheder som ikke bruger mobile pay til at betale deres leverandører. Så det går nok ikke

Fra København
Tilmeldt 13. Dec 08
Indlæg ialt: 34
Fra  ComputerArts.dk & MacGeni.dk Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja men mange af mine kunder er ikke så tekniske og kyndige i it eller smartphones. Så ikke alle har MobilePay. Så skal jeg bare bruge endnu mere tid på at forklare dem hvordan vi sætter mobilepay op ... Men tak for forslag

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad med overtakseret sms? Men der er desværre store gebyr på. Kunne paypal være en løsning? Men jeg vel hælde mere til den løsning med epay som en anden nævner, for ellers er der mange gebyrer.

Fra København
Tilmeldt 13. Dec 08
Indlæg ialt: 34
Fra  ComputerArts.dk & MacGeni.dk Skrevet kl. 17:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for din besked. Jeg synes også EPay lyder godt men har sendt dem en bestillingsforspørgsel for 3 dage siden men har stadig ikke modtaget svar... Det synes jeg ikke virker så positivt!!?

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)