jeg søger en ulåst iphone og vil give 3000 for den. |
Tjek http://hol.dk/traad.aspx?fid=11&tid=413438 der er en som har en iphone til salg :)
jeg søger en ulåst iphone og vil give 3000 for den. |
Hej Jesper Har du taget kontakt til Americanshopper.dk? Jeg fik en tilbudt inkl. porto for 537 dollars. du risikerer selvf. moms og told. Men de sagde selv at de aldrig havde oplevet at det var sket. Ved ikke om prisen stadig er dette hos dem, men et forsøg værd. Fordi her i DK tror folk med en Iphone at den er lavet af GULD! =) EDIT: så du søgte en der var åben. Det sælger de desværre ikke hos americanshopper.com . Jeg kan hen vise til iphone.vildmedmac.dk der er guides m.m. |
// Jesper Skov
Hejsa, Jeg har en låst iphone, kender du nogle på fyn som ved hvordan man låse den op? Steen |
Hej Steen Jeg er ikke fra Fyn, til lgengæld ved jeg hvordan du låser din telefon op. På min hjemmeside iPhoneguide.dk er der forskellige nemme metoder. Det er dog vitit, at du finder ud af, hvilken firmware der ligger på din telefon. Skulle det være 1.1.2 kan den desværre kun oplåses ved hjælp af en dims til ens simkort. Den dims (fx. turboSIM eller stealthSIM) koster 600-800 kr. /martin |
Ferie i Grækenland til sommer? Overvej Sifnos - en autentisk og charmerende perle i Det Græske Øhav. Tjek denne rejseguide: Sifnosguide.dk