Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Rammer søges

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Herlev
Tilmeldt 25. Jun 12
Indlæg ialt: 478
Fra  Rikke MY og dimseriet Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er portrættegner og jeg kunne godt tænke mig at tilbyde indramning, til mine kunder, efter flere efterspørgsler.

Jeg forestiller mig et lille fast udvalg, på 2-3 varianter i størrelserne A3 og A4 (Evt. med passepartout). - Men de skal altså være billige (før det kan betale sig for mig). Og så skal jeg bruge nogle gode råd, til sikker/omkostningslav fragt til kunden, af netop disse rammer (Hvordan sender du dem selv til kunder?) - Fordi jeg har erfaret, at både Post DK og GLS respektløst smadrer alt, hvad jeg sender.

Mange tak og rigtig god dag! :)

Bedste hilsener Rikke MY

www.facebook.com/dimseriet

www.rikkemyogdimseriet.dk

Fra Lystrup
Tilmeldt 22. Jul 06
Indlæg ialt: 142
Fra  Hennetec Skrevet kl. 15:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Rikke.

Det kan vi helt klart hjælpe dig med. Vi sender mange tusind rammer om året, og har derfra stor erfaring i, hvordan de kan sendes uden at blive ødelagt.

Som udgangspunkt bør du vælge en leverandør, hvor rammerne kommer i individuelle bølgepapkasser. Det forhindrer, at rammerne skader hinanden under transporten. Derudover bør du også have en god robust ydre emballage, f.eks. en stabil papkasse og så noget fyld der imellem.

Se evt. mere om vores rammer på:

http://www.hennetec.dk/rammer/

Og bliver du forhandler af vores rammer, så kan vi tilbyde nogle attraktive priser...

Fra Herlev
Tilmeldt 25. Jun 12
Indlæg ialt: 478
Fra  Rikke MY og dimseriet Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det ser da bare helt kanon ud! - Mange tak, du hører fra mig ;)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Rikke,

Jeg så dit indlæg og vil gerne hjælpe dig ved at tilbyde dig den samme aftale som mange af vore fotograf kunder har:

Vi fører over 1000 forskellige rammelister og ALLE vore rammer bliver håndlavet. dvs. at du ikke er begrænset af en bestemt størrelse, om der skal være passepartout eller om hvilken type glas kunden ønsker.

Vi stiller rammeprøver, displays mm til rådighed så du bedst kan råde og vejlede dine kunder til det rette ramme valg.

Vore priser er nogle af de laveste på markedet for rammer i samme kvalitet.

det er meget nemt for dig, du skal blot sende tegningen til os hvorefter vi opklæber og indrammer den og sender den til din kunde.

Vor transportør (brink transport) håndterer alle pakker manuelt og vi ser derfor ikke de skader du omtaler fra post danmark, GLS, TNT mf.

Kontakt mig gerne for nærmere info.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)