Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny webshop udbyder men hvem?

Side 3 ud af 4 (34 indlæg)
Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Bryan Johansson:

Hejsa, hvor længe har du drevet din webshop?

Du nævner du gerne vil have mulighed for at tilpasse designet, i den forbindelse nævner du ikke om du kan html/css eller om du ønsker en styler/designer?

Hvis du stadigvæk ønsker at leje din webshop så er der her nogle muligheder

Hostede løsninger
-Dandoman   fra  pris DKK 199,-/md
-Shoporama   pris DKK 750,-/md
-Smartweb    fra pris DKK 349,-/md
-Weebio    fra pris DKK 199,-/md

Måske du lige skulle uddybe at din billigste løsning til 199kr i måneden er med det forbehold at det ikke kan bruges til en webshop ?.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 21. Jun 14
Indlæg ialt: 330
Fra  Weebio Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Bryan Johansson:

Hejsa, hvor længe har du drevet din webshop?

Du nævner du gerne vil have mulighed for at tilpasse designet, i den forbindelse nævner du ikke om du kan html/css eller om du ønsker en styler/designer?

Hvis du stadigvæk ønsker at leje din webshop så er der her nogle muligheder

Hostede løsninger
-Dandoman   fra  pris DKK 199,-/md
-Shoporama   pris DKK 750,-/md
-Smartweb    fra pris DKK 349,-/md
-Weebio    fra pris DKK 199,-/md

Michael:
Måske du lige skulle uddybe at din billigste løsning til 199kr i måneden er med det forbehold at det ikke kan bruges til en webshop ?.

Nu ved jeg ikke, hvordan du når til den konklusion, men det er absolut ikke rigtigt. Du får en fuldt kørende webshop inklusive CMS/Blog og adgang til alle vores templates for DKK 199,-/md

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 20:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Bryan Johansson:
u ved jeg ikke, hvordan du når til den konklusion, men det er absolut ikke rigtigt. Du får en fuldt kørende webshop inklusive CMS/Blog og adgang til alle vores templates for DKK 199,-/md

Der står at den lille pakke er uden betalingsgateway, og en webshop man ikke kan modtage penge i er jo nok ikke så meget bevendt. Så mon ikke det nærmer er 349kr pr måned der er prisen for en webshop ?. 

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Bagsværd
Tilmeldt 6. Apr 15
Indlæg ialt: 10
Fra  Copenhagen Caking Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten Hjorth Nielsen:

Beklager hvis jeg fik formuleret mig lidt firkantet, min pointe var bare at de råd jeg og andre giver jo helt naturligt tager sit udgangspunkt i den info vi får - sådan må det jo være.

Men under alle omstændigheder vil det nok være en god idé at allierer dig med en der kan hjælpe dig lidt med at komme helt til bunds i alle teknikailteterne her, der er som regel mere end en løsning, og det gælder om at finde den der er den bedste for dig

//Morten

Hej Morten, det er klart.

Og ja det er vist et ret stort marked derude ;)

Fra Bagsværd
Tilmeldt 6. Apr 15
Indlæg ialt: 10
Fra  Copenhagen Caking Skrevet kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael:

Bryan Johansson:
u ved jeg ikke, hvordan du når til den konklusion, men det er absolut ikke rigtigt. Du får en fuldt kørende webshop inklusive CMS/Blog og adgang til alle vores templates for DKK 199,-/md

Der står at den lille pakke er uden betalingsgateway, og en webshop man ikke kan modtage penge i er jo nok ikke så meget bevendt. Så mon ikke det nærmer er 349kr pr måned der er prisen for en webshop ?. 

Jeg skal selvsagt bruge en betalingsgateway, som jeg også har i dag. Kunderne skal stadig kunne betale med dankort :)

Det ligner umiddelbart, at jeg skal have lavet mig et excel ark med de behov, jeg har og de udbydere, der kan give det og til hvilken pris.

Fra Bagsværd
Tilmeldt 6. Apr 15
Indlæg ialt: 10
Fra  Copenhagen Caking Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Bryan Johansson:

Hejsa, hvor længe har du drevet din webshop?

Du nævner du gerne vil have mulighed for at tilpasse designet, i den forbindelse nævner du ikke om du kan html/css eller om du ønsker en styler/designer?

Webshoppen og firmaet er fra august, så jeg er rimelig ny. Jeg kan ikke selv programmere bagom (html/css), så det skal være et design uden det bagvedliggende.

Tilmeldt 21. Jun 14
Indlæg ialt: 330
Fra  Weebio Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael:
Der står at den lille pakke er uden betalingsgateway,

Der er ikke nogen begrænsning, du kan stadigvæk bruge quickpay/epay mv. Det fungerer på samme måde som i de fleste andre hostede løsninger at du betaler et ekstra gebyr for betalingsgateway hos feks Quickpay eller Epay mv. 

Vores pakker der koster 349,- og 549 er inklusive abonnement til Quickpay gennem os. 

Tilmeldt 21. Jun 14
Indlæg ialt: 330
Fra  Weebio Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Copenhagen Caking:
Webshoppen og firmaet er fra august, så jeg er rimelig ny. Jeg kan ikke selv programmere bagom (html/css), så det skal være et design uden det bagvedliggende.

Jeg synes at weebio har en nice template styler. 

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Copenhagen Caking:
Og ja det er vist et ret stort marked derude ;)

Yes, jeg kan godt forstå hvis det bliver lidt overvældende

Alle vil jo rigtigt gerne sælge dig en løsning, og de syntes jo alle at lige netop deres er den bedste, det er jo forståeligt nok, men det er jo bare med til at øge forvirringen

//Morten

Side 3 ud af 4 (34 indlæg)