Ja det gør jeg, men hvis der er nogle koder som jeg ikke kan huske, kigger jeg lige på internettet.
Det gør alle formodentlig til en hvis grad. Trår deres pointe er angående, hvor meget du redigerer. Når du siger "jeg roder bare rundt i editoren", tænker jeg med det samme at du rykker et par blokke frem og tilbage - og det er så det.
Var jeg dig, gav jeg kunden og/eller os et eksempel på, hvad det egentlig er for nogle ændringer du laver. (Altså helt konkret: her er et tema før - her er et tema efter jeg har arbejdet med det).
Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!
Jeg står selv og skal til ar starte i mit første arbejde efter min bachlor som software udvikler. jeg synes det lyder super spændende det du har gang i.
du taler om løn og der må jeg sige at jeg synes du er i underkandten, du er 18 år, og fra hvad jeg ser, så har du en okay baggrund for et okay stykke arbejde.
hvis du går op i det arbejde du laver, og er seriøs omkring det, så synes jeg godt du kan tage en time løn for dit arbejde på min. 100 kr. også selv om det er familie.
hvis du har lyst til at spørge om alverdens ang. din uddannelse eller karriere inden for software udvikling, så skriv endelig til mig!