Kære Iværksættere. |
Det gør du hos dk-hostmaster.dk (jeg forudsætter at det er et dk domæne) og er gratis. Det er ejeren der skal sætte det igang.
Kære Iværksættere. |
Det gør du hos dk-hostmaster.dk (jeg forudsætter at det er et dk domæne) og er gratis. Det er ejeren der skal sætte det igang. |
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Ja, ejeren logger bare ind på DK-hostmaster og der er en formular hvor man kan gøre det. |
IT-blogger.dk - en blog om IT-support, udvikling af websider, CMS, SEO og online marketing
Tak for svar |
Nej, det er kun DK-domæner som DK hostmaster står for. For andre domæner foregår det typisk igennem ejerens udbyder. Ofte involverer det at man anvender en autorisationskode, som så kan gives til den nye ejers udbyder, der så kan skifte ejerskabet. |
IT-blogger.dk - en blog om IT-support, udvikling af websider, CMS, SEO og online marketing
Du skal lave en redelegering igennem DK-hostmaster :) Du kan læse mere her: https://www.dk-hostmaster.dk/selvbetjening/redeleger-domaenenavn/ |
Hjemmeside om danske aktier
Mange tak for svar alle sammen. |