Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Maskine til tryk på sutter... Hvor ???

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Hedensted
Tilmeldt 12. Dec 07
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kære Aminoer.

Jeg påtænker på et tidspunkt at begynde at sælge navnesutter også i min shop. Er der nogen her af jer, der ved hvilken maskine man skal søge efter til dette ? Måske et link ? Det må meget gerne være én der også kan trykke på tekstil også, men ikke et krav.

Jeg er på total bar bund, men synes bare at det er rigtig smart med personlige gaver, så det kunne være sjovt at få lidt information om, hvilke redskaber man skal bruge.

Glædelig jul til jer alle,

Annette

Tilmeldt 27. Nov 07
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 14:30
Tilmeldt 27. Nov 07
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 14:30

ups, det gik stærkt, skulle have stået Vidst de første... :-)

Fra Hedensted
Tilmeldt 12. Dec 07
Skrevet kl. 20:57

Hej.

Tak for tippet. Det vil jeg så prøve... Var bare lidt i tvivl om man kunne "tillade" sig dette.

Glædelig jul til jer alle,

Annette

Tilmeldt 7. Aug 07
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 21:45

Hej Annette.

Vi er en sutteproducent der producerer og sælger sutter med navn, både som eget brand www.mumlo.com og private label.

For at man kan gravere navn i en sut, kræver det en YAG-laser, da en co2 laser er for stærk og derfor smelter emnet. Hvis du kigger nærmere på en sut med navn, vil du se at navnet ikke er trykt på, men graveret/smeltet ned i.

Hvis du er interesseret i et samarbejde, er du meget velkommen til at kontakte os, da vi altid er på udkig efter nye forhandlere. Vores sut skiller sig ud fra mængden ved at farverne er transparente. Det betyder at sutten dermed virker mindre dominerende i babyens mund. Derudover bliver alle vores sutter solgt med en beskyttelseshætte, så lommeuldet bliver i mors og fars lommer.

Med venlig hilsen

Mads

Venlig hilsen Mads Bro En Sprællevende hummer - leveret til dørtrinnet. www.friskhummer.dk
Fra Hedensted
Tilmeldt 12. Dec 07
Skrevet kl. 20:06

Hej Mads.

Tak for dit svar. Kan jeg få jeres mail-adresse ?

Glædelig jul,

Annette

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)