Jeg har en hjemmeside der ca. indhold 200 sider, som er indekseret i google via webmaster toolet og når jeg søger på google på indhold fra de forskellige sider kommer min side også frem, men som regel altid med den samme landing page (url).
F.eks. hvis jeg skriver en leverandørbetegnelse + en by, så kommer den samme side frem på google uanset variationen.
Google må finde den mest relevant. Hvor meget unikt indhold har du på de forkerte landingpages? Har du linkbuildet til dem og optimeret dem onpage?
I øvrigt: Hvis du kun lige har indekseret den (indenfor et par uger) og det er gjort igennem webmaster tools, har Google næppe erfaret, hvilke af dine sider der er interessante at ranke højt på hvilke keywords.
Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!
Kan du komme med et par eksempler på de søgninger som giver dig problemer? Plus en lille beskrivelse af, hvad du synes der går galt i hvert tilfælde - slash hvilket resultat du forventer.
Jeg tror ikke det vil hjælpe at slette og oprette siden igen i google webmaster tools. Jeg tror ikke dit problem skyldes værktøjet. Det skyldes sandsynligvis opsættet på din side.
VH. GrN.dk
IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.
F.eks. hvis jeg skriver en leverandørbetegnelse + en by, så kommer den samme side frem på google uanset variationen.
Det er måske fordi alle dine sider er total ens. Med den forskel, at bynavnet er skiftet ud. Og så ser Google det jo som total ens sider, og Google tager den side, som Google mener er mest relevant. Og i væreste fald, kan du vel også blive straffet for duplicate content.
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn