Hvis 2 forskellige holdingselskaber (begge APS), ønsker at oprette en virksomhed, hvordan vil det så kunne ske. Vil hver holding selskab kunne indskyde 25.000 kr, og oprette det sammen? Eller vil det ene holdingselskab skulle oprette virksomheden, hvorefter den anden køber sig ind i virksomheden? - Men det kræver jo, i hvertfald det første holdingselskab indskylder de 50.000 kr. selv? Evt en 3. løsning Jeg har googlet en del, samt søgt herinde, men kan ikke rigtig finde nogle ordenlige svar. Derfor håber jeg der kunne være nogle hjælpende hænder herinde, klar med et svar. |
ja det vil være måden hvis de to ønsker at oprette et fælles ApSChristian Larsen:Hvis 2 forskellige holdingselskaber (begge APS), ønsker at oprette en virksomhed, hvordan vil det så kunne ske.
Vil hver holding selskab kunne indskyde 25.000 kr, og oprette det sammen?
Se evt detaljer om stiftelse af ApS - hele vejen rundt og læs også om en livsvigtig ejeraftale for sådan et samabejde om du vil i http://jh-e-books.blogspot.dk/2015/09/selvstndig.html
I må ikke undvære ejeraftale vil jeg sige - I kan evt få stiftet via advokat som kan hjælpe med ejeraftale med mere
vh John Hannover