Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Test tilstanden af din webløsning med vores gratis webanalyseværktøj (nu med 20 punkter).

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 3. Mar 10
Indlæg ialt: 167
Fra  edoa.dk Skrevet kl. 23:01
Hvor mange stjerner giver du? :

thyshoppen:

Jeg kan ikke få det til at virke. Den siger den ikke kan få adgang til siden.

Prøv igen, thyshoppen.

Skulle virke nu

Tilmeldt 14. Apr 15
Indlæg ialt: 64
Fra  www.hundenogkatten.dk Skrevet kl. 08:58

Hej rasheed 

mange tak for tilbagemeldingen, nu virker det Smile

btw at i svare kl 22.39 og afprøver det selv, det er [bandeord] god kundeservice Big Smile

Ejer af en lille men ambitiøs webshop med dyreartikler ved navn www.hundenogkatten.dk  

Fra Aabenraa
Tilmeldt 3. Nov 15
Indlæg ialt: 2
Fra  Displaylager.dk Skrevet kl. 12:04

Fedt lille program :-) jeg har set en del på engelsk, men fint at dem der måske ikke lige kan det nu får hjælp til områder de bør arbejde på 

Fra København
Tilmeldt 3. Mar 10
Fra  edoa.dk Skrevet kl. 14:43

Klaus Ch.:

Hej rasheed 

mange tak for tilbagemeldingen, nu virker det Smile

btw at i svare kl 22.39 og afprøver det selv, det er [bandeord] god kundeservice Big Smile

Thank you, Klaus!

Bliver vi jo nød til at tage action på feedback Smile

PS: Håber, du fik noget ud af det.

Dbh,

Rasheed

Fra København
Tilmeldt 3. Mar 10
Fra  edoa.dk Skrevet kl. 14:53

Displaylager.dk:

Fedt lille program :-) jeg har set en del på engelsk, men fint at dem der måske ikke lige kan det nu får hjælp til områder de bør arbejde på 

Tak for feedback, MichaelSmile

Har også hentet inspirationen fra de engelske, men er vist pt. den eneste i DK, som er gratis og med 20 punkter.

Kunne næsten gætte ud fra dine keywords, hvad du handler med. Well doneSmile

Håber, du kunne bruge det og del gerne budskabet.

Tales vedSmile

Dbh,

Rasheed

Tilmeldt 13. Nov 15
Indlæg ialt: 26
Fra  Long Gone Shirts Skrevet kl. 15:59

Hej Rasheed,

Fedt værktøj! Jeg er først lige begyndt at sætte mig ind i hvad SEO er og synes at din webløsning giver et rigtig godt overblik og så er det dejligt at i også giver forslag på, hvad der skal ændres! 

Ved punkt nummer 17, tænker jeg at det kunne være lækkert med en udvidende forklaring, i forhold til hvad jeres definition af "for korte" og "for lange" meta og titel beskrivelser er.

Ha' en god dag! 

Vh Andreas 

Fra København
Tilmeldt 5. May 10
Indlæg ialt: 522
Fra  RasmusKnabe.com Skrevet kl. 16:15

Lækkert tool..! Savner dog at i checker for CMS'et Drupal.. Det er om noget blandt de seriøse spillere på markedet! :)

Her evt. en metode til check:

https://www.lullabot.com/articles/is-that-site-running-drupal

Fra København
Tilmeldt 3. Mar 10
Fra  edoa.dk Skrevet kl. 16:39

LongGoneShirts:

Hej Rasheed,

Fedt værktøj! Jeg er først lige begyndt at sætte mig ind i hvad SEO er og synes at din webløsning giver et rigtig godt overblik og så er det dejligt at i også giver forslag på, hvad der skal ændres! 

Ved punkt nummer 17, tænker jeg at det kunne være lækkert med en udvidende forklaring, i forhold til hvad jeres definition af "for korte" og "for lange" meta og titel beskrivelser er.

Ha' en god dag!

Vh Andreas 

Thank you, Andreas!

Glad for, du fandt det brugbart.

Vedr. punkt 17, så går vi med flere overvejelser, men kan ikke helt blive enige om, hvor meget vi skal tegne og fortælle. Er stadig gratis og i beta, men vi arbejder hele tiden på at forbedre den, så mon ikke...Smile

Good luck witk business!

Vi tales,

Rasheed

Fra København
Tilmeldt 3. Mar 10
Fra  edoa.dk Skrevet kl. 17:18

Rasmus L. Knabe:

Lækkert tool..! Savner dog at i checker for CMS'et Drupal.. Det er om noget blandt de seriøse spillere på markedet! :)

Her evt. en metode til check:

https://www.lullabot.com/articles/is-that-site-running-drupal

Takker for feedback, Rasmus! Smile

Vi startede med udgangspunkt i de systemer vi selv arbejder med, men er med i vores overvejelser. Kommer nok inden længe og tak for linket.

Rigtig god aften! Smile

Fra København
Tilmeldt 5. May 10
Indlæg ialt: 522
Fra  RasmusKnabe.com Skrevet kl. 18:45

Det er forståeligt, og jeg er også godt klar over at værktøjet jo heller ikke er lavet ud fra ren altruisme men selvfølgelig skal hjælpe jer med at få kunder, hvilket er helt ok.. Men lige punktet med CMS'er skulle i måske udelade ind til i havde en mere komplet liste.. Lige nu vil rigtig mange få en "falsk" advarsel fordi i kun tjekker på 3 systemer - hvilket lægmand måske ikke kan gennemskue.

Men igen.. overall tommel op! :)

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)