Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Redirect i shops fra Dandomain

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :
@ "Ja til EU":

Nu er ScanNets shop min favorit, så jeg kunne da godt tænke mig at høre, hvad du mener med, at ScanNet skulle melde lige så klart ud? De har ingen redirects i deres shop, og de har heller ikke fået fjernet shops i rå mængder fra Google. Så hvad er det, du mener, de skal melde klart ud om?

P.S. Der har været rejst en voldsom kritik af Dandomains håndtering og kommunikation i den sag sidste år. Om den er berettiget eller ej, skal jeg lade være usagt - men jeg tror nu ikke, du er så dårligt kørende rent "udmeldingsmæssigt" med din ScanNet løsning ;-)

Fra Vemmelev
Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 297
Fra  MyPets.dk Skrevet kl. 13:50
Hejsa Thomas

Dato: 04-03-2007 13:23:45 Forfatter: Thomas R.

Nu er ScanNets shop min favorit, så jeg kunne da godt tænke mig at høre, hvad du mener med, at ScanNet skulle melde lige så klart ud? De har ingen redirects i deres shop, og de har heller ikke fået fjernet shops i rå mængder fra Google. Så hvad er det, du mener, de skal melde klart ud om?

Jeg forholdt mig bare til trådens forfatter som skrev:

"Nu har der jo værret skut en del på shopsene fra scannet på det sidste men det er ikke kun scannet der kan lave javascript... Shopsene fra dandomain gør nøjagtig det samme med de enkelte sider"

Jeg synes også at jeg har læst i andre tråde at ScanNet netop bruger denne metode.

Mvh.

Mvh. Søren Vang,

www.MyPets.dk

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 14:17
Ikke mere - men enig i, at det kunne have været godt den gang :)

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 14:30
Der blev brugt noget cloaking lignende snask tilbage i foråret 2006 - men det er jo så længe siden. Javascript er der nu ikke noget i vejen med - men det er en HELT anden historie. Det handlede oprindeligt om 302 redirects og cloakede sider. Men som skrevet: Længe siden :-) 
Side 3 ud af 3 (24 indlæg)