Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lavpristelte.dk - hvad synes I om min hjremmeside ?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra 2840
Tilmeldt 31. May 05
Indlæg ialt: 418
Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen,

Kan se at der er mange venlige sjæle herinde som gerne vil give lidt konstruktiv feedback på ens arbejde/hjemmeside. Her kommer så en forespørgsel fra mig.

Mit firma har rundet 1 år og jeg har løbende arbejdet på hjemmesiden og især hvordan budskaberne bliver præsenteret.

Siden er bygget i Wordpress med et standard-tema og et par widgets installeret så den er sådan set ikke så avanceret.

Overordnet så bliver siden godt modtaget af mine kunder og de fremhæver især hvor overskueligt budskabet er. jeg vil dog gerne gøre det endnu bedre da jeg kæmper hårdt for at komme op i SEO - bla som den billigste teltudlejning på Sjælland.

Jeg kunne rigtig godt tænke mig lidt input til mulige forbedringer hvad angår:

- Teknik

- Design

- Budskab/kommunikation.

Hvad synes du jeg skal gøre for at løfte siden til næste niveau ?

Angiv gerne om der er særlige forbedringer på mobil, tablet eller desktop som jeg bør overveje. Især mobil er interessant da jeg har 60% besøgende fra mobil.

Ser frem til noget konstruktiv feedback.

Fra København
Tilmeldt 19. Dec 13
Indlæg ialt: 1185
Fra  Dinero Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Pilde:

Hej alle sammen,

Kan se at der er mange venlige sjæle herinde som gerne vil give lidt konstruktiv feedback på ens arbejde/hjemmeside. Her kommer så en forespørgsel fra mig.

Mit firma har rundet 1 år og jeg har løbende arbejdet på hjemmesiden og især hvordan budskaberne bliver præsenteret.

Siden er bygget i Wordpress med et standard-tema og et par widgets installeret så den er sådan set ikke så avanceret.

Overordnet så bliver siden godt modtaget af mine kunder og de fremhæver især hvor overskueligt budskabet er. jeg vil dog gerne gøre det endnu bedre da jeg kæmper hårdt for at komme op i SEO - bla som den billigste teltudlejning på Sjælland.

Jeg kunne rigtig godt tænke mig lidt input til mulige forbedringer hvad angår:

- Teknik

- Design

- Budskab/kommunikation.

Hvad synes du jeg skal gøre for at løfte siden til næste niveau ?

Angiv gerne om der er særlige forbedringer på mobil, tablet eller desktop som jeg bør overveje. Især mobil er interessant da jeg har 60% besøgende fra mobil.

Ser frem til noget konstruktiv feedback.

Sej niche du er på :)

Siden kunne uden tvivl godt trænge til lidt mere moderne design. Jeg tror du vil komme billigt i mål fik du ligger sådan en opgave på 99design. Men det er jo en smagssag om kunderne også synes det :)

En ting der fangede mig var den chat. Det ligner du online lige nu (hvilket jeg ikke tror du er) -> så giver en dårlig oplevelse hvis brugerne ikke får svar. Find en bedre løsning på chatsystem.

jeg er også forvirret over du et sted skriver priser fra 695, men forsiden siger 2.495. Der nok forskel på typen men det skal tydeliggøres mere.

Uden jeg har den store kendskab til SEO tror jeg du har nogle udfordringer i dine tekster. Fx står der det samme i bunden af hver side, og kunne forestille mig det skadede dig.

Herudover tror jeg du kan lave meget specefikke landing pages som ville give dig god trafik. Fx teltudlejningamager.dk som forklarer det hele i amager området og sender trafik til din hovedside.

God fornøjelse :)

De bedste hilsner

Rasmus

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 05:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Pilde, 

Jeg tænker at det nok ikke giver så meget mening, at skrive i lange baner - så derfor får du lige et videosvar istedet :-) 

https://www.youtube.com/watch?v=b8oa5W_2IGs

Fra Hillerød
Tilmeldt 20. Apr 10
Indlæg ialt: 392
Fra  NiceMedia I/S Skrevet kl. 07:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Spændende forretning og god idé med teltudlejning. Jeg hæfter mig dog ved bestillingsmetoden - man kan kun ringe eller sende en mail?

Har du overvejet at sætte en kontakt/bestillingsformular op?

I sin nuværende form skal du jo enten sidde bundet til telefonen eller sætte din lid til at folk åbner deres mailprogram og skriver en mail til dig. Så hvorfor ikke gøre det endnu lettere med en formular direkte på din side? :)

Jeg kan i øvrigt se at du kører Wordpress, så du kan evt. prøve at hente Contact Form 7, som fungerer ret godt.

Thomas ╳ MitBredbånd.dk

Fra 2840
Tilmeldt 31. May 05
Indlæg ialt: 418
Skrevet kl. 09:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle 3,

Tusind tak for super feedback. jeg sætter virkelig pris på at I har taget jer tid til at se på min side og kommet med gode tanker som jeg vil kigge nærmere på. Man må jo sige at det at have en hjemmeside er fast arbejde for at holde den i live og interessant for både brugere og søgemaskiner.

Er der andre som har noget input til hvad jeg kan gøre/tilføje for at løfte siden lidt op så er de velkomne med input.

God regnvejrsdag til alle.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)