Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Modeshop - A-Fashion.dk feedback !

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Dianalund
Tilmeldt 21. Jan 07
Indlæg ialt: 107
Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Belliz

Tak for feedback.

Må indrømme at jeg ikke har meget forstand på søgeoptimering, jeg ved kun hvad jeg har læst rundt omkring og har lige for nyligt fået etableret SEO-modulet i min shop. Hvordan kan du udefra se at min shop er rimelig godt med mht. dette ?

Kigger i øjeblikket efter løsninger som kan gøre designet mere attraktivt, men pengene skal jo desværre også lige slå til Smile

Tilmeldt 21. Mar 07
Indlæg ialt: 192
Skrevet kl. 18:02

Hmm - måske er det muligt at have t-shirts BÅDE mærkevare menupunkt OG i et t-shirt menupunkt?

Ved at man mange steder kan vælge at sætte samme vare i flere kategorier.

- foretrækker i øvrigt selv at kunne klikke på t-shirts og finde dem alle samme sted :-)

Venlig hilsen Lone

Fra Dianalund
Tilmeldt 21. Jan 07
Skrevet kl. 18:15

Hej Lone

Okay, er det noget som du har set være anvendt i en eller flere shops fra ScanNet eller hvordan ?

For har en idé til hvordan jeg kan sætte det op, men kunne jo være du havde set en bedre et sted ?

Tilmeldt 21. Mar 07
Indlæg ialt: 192
Skrevet kl. 20:05

Jeg har set det flere steder, og i min egen kan det også lade sig gøre.

Nu ved jeg ikke hvilket shop-system du kører, men i det jeg bruger, kan man ved hver enkelt vare vælge placering (menupunkt), og der er også et punkt, der hedder "tilknyt flere". Der kan man vælge hvilke(t) menupunkt(er) varen skal kunne findes i.

Ret smart Yes 

Venlig hilsen Lone

Fra Dianalund
Tilmeldt 21. Jan 07
Skrevet kl. 01:56

Kan se at det er det samme som vi snakker om Lone, da vi begge har en løsning fra ScanNet Smile

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)