Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Altmuligkram

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Nogle der kan hjælpe mig at finde køber i udlandet den hedder altmuligkram.dk

Fra Fur
Tilmeldt 27. Dec 07
Indlæg ialt: 549
Fra  LidtBedre Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hvad mener du med at finde køber i udlandet ? Søger du en køber til siden, eller noget helt andet ?

Med venlig hilsen
Viggo Poulsen

Fra Rødovre
Tilmeldt 13. Nov 15
Indlæg ialt: 26
Fra  Global Web Partners Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det fordi du vil sælge til udenlandske kunder?

Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :

hej igen forklaret det lidt dårligt undskyld..men ja finde køber i udlandet

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja helt godt forklaret er det ikke. Hvad vil du sælge til den køber?

  1. Dine varer?
  2. Din hjemmeside?
  3. Dit firma - og i så fald - hvad er det for et firma - virksomhed eller selskab, og måske lidt begrundelse, hvis det er hele firmaet du vil sælge. Hvorfor skal det være til udlandet?

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 19:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen mener hvordan jeg kan reklamere min hjemmeside til udlandet

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :

prespa:

Jamen mener hvordan jeg kan reklamere min hjemmeside til udlandet

ah - Du kan vel som sådan ikke reklamere for en dansk sproget hjemmeside som din, til andre lande, end de som kan læse dansk. 

  • Start med en udenlandsk hjemmeside - sådan at forstå, at den er på det sprog der bruges i det land - eller flere sprog for flere lande. Overvej en .com hjemmeside i så fald 
  • Få lavet SEO arbejde på den nye hjemmeside, således at kunder der søger de ting du vil sælge, finder din hjemmeside blandt de tidlige links når de googler
  • Få priser på i den valuta der bruges i det land
  • Få betalingsløsning som typisk er kendt og bruges i det land
  • Overvej om du kommer til at sælge så meget, at du skal momsregistreres i det land - eller om du vil sælge med dansk moms f.eks. til private i EU
  • Hvis du vil sælge til private uden for EU - så overvej hvordan de skal komme igennem det toldmæssigt når du sender fra DK

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Rødovre
Tilmeldt 13. Nov 15
Indlæg ialt: 26
Fra  Global Web Partners Skrevet kl. 05:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Her får du lige den hurtigste løsning..

Du bruger prestashop. Aktivere den engelske del af hjemmesiden. Hvilket vil sige, hvis der kommer en kunde ind med en ip fra udlandet, kommer de til den del. Ret dine tekster, på den engelsk delen af din hjemmeside. Så alt er engelsk! Få et firma til at oprette enten en adwords konto til dig, med opsatte annoncere/kampagner eller en facebook annoncering, der er målrettet efter engelsksproget brugere.(der er ingen grund til, at kaster sig ud i begge to på en gang)


Dette kan du få for ca 1500-2000 kr. Så er du kørende,, plus det beløb du ønsker at annoncere for. Alt under 2000 om måneden, er som at betale en lokal avis for annoncering og tro, at nu vælter det ind med kunder. Husk med brug af et godt firma til at lave din annoncering, vil dine 2000 altid komme ud med overskud! så du kan købe mer' annoncering. Fordi et godt firma, vil fortælle dig hvis det ikke kan lade sig gøre f.eks på grund af din bruger-statistikker ikke er gode nok, til at få et ordenligt salg... så vil de så også råde dig derfra :)

Så selvfølgelig som en anden skrev. Sørg for at sætte dig ind i reglerne med at sende til udlandet, samt sælge til udlandet. og hold dig fra at lave din annoncering selv. Da det er en af de største faldegrupper, at tro at det bare er lige til, Hvis man ønsker et overskud på sin annoncering( der er en grund til firmaer bruger professionelle) :)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)