Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forum for total nybegynder indenfor at lave sin egen webshop?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Aug 12
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Nu skal det være. Købte for næsten 2 år siden mit domæne navn DK Hostmaster, men er ikke lige kommet videre. Nu har jeg da i det mindste besluttet  at det skal laves i wordpress, men hvordan kommer man så lige videre?? Skal der købes adgang til en server inden man gør videre med at hente program m.m. ned?

Har mange spørgsmål som andre sikkert vil synes er lige frem, men ikke for mig. Jeg vil derfor høre om i kender til et forum for totale nybegynder inden for denne verden man kan få hjælpe og vejledning hvis der er brug for det?

Fra Munkebo
Tilmeldt 26. Nov 12
Indlæg ialt: 421
Fra  Ansico Skrevet kl. 11:46

Tillykke med det :-) Der findes masser af steder hvor du kan spørge. Amino kan du sagtens spørge om den slags ting. Ellers er Eksperten.dk også et godt sted. 

IT-blogger.dk - en blog om IT-support, udvikling af websider, CMS, SEO og online marketing

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 12:01

Hejsa AnneMor

Du kan selvfølgelig godt gå i gang selv, og vi er masser her på Amino og andre steder der gerne vil hjælpe dig. 

Hvis du har de økonomiske muligheder for det vil jeg dog anbefale at du kigger på om du ikke skal have lidt hjælp her, Wordpress er ualmindeligt nemt at arbejde i, men nedenunder er der nogle ting der er godt at få på plads, Design, Sikkerhed, SEO osv

Der findes rigtigt mange herinde der helt sikkert gerne vil hjælpe dig og til en fornuftig pris, jeg har også god erfaring i at bruge udenlandske underleverandører på noget af det her, det får som regel prisen yderligere ned, og er du lidt opmærksom så kan du sagtens finde en dygtig Wordpress mand til langt under den pris en dansker i samme kaliber skal have.

//Morten

Fra Søborg
Tilmeldt 23. Apr 15
Indlæg ialt: 89
Fra  www.webin.dk Skrevet kl. 12:36

Hej AnneMor, som du sikkert har fundet ud af er der mange der kan hjælpe dig med at lave din egen hjemmeside

Jeg vil blot give dig et råd, tjek siden www.webin.dk her får du nemlig en ide over hvad du skal bruge for at komme ordenligt igang, vi har endda skræddersyet nogle pakker som allerede er klar til dig. 

Skriv gerne hvis du er i tvivl, eller ønsker anden form for hjælp! :)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)