Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Up-Front ny leverandør HJÆLP

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Grenå
Tilmeldt 31. May 14
Indlæg ialt: 204
Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Jeg har fundet mig en leverandør i sydafrika. Der er tale om nogle frugter, som kun vokser der. Vi har aftalt et fornuftigt UP-front beløb som jeg synes er fair og det hele kører bare. 

Dog er der det, at den adresse vi skal overføre til ikke umiddelbart ligner et kontor/agency så deraf kommer min tvivl, og jeg kunne godt tænke mig at høre om der findes services eller løsninger hvor man kan overføre pengene til en bank som holder pengene indtil vi får nogle papirer på shipping osv.

Mvh.

Tilmeldt 3. Sep 15
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 15:05

Har i mulighed for at betale igennem paypal? :)

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12856
Skrevet kl. 15:10
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeppe Mohn Christensen:
findes services eller løsninger hvor man kan overføre pengene til en bank som holder pengene indtil vi får nogle papirer på shipping osv.

Ja det gør der. Bankerne har forskellige internationale betalings mulighed, hvor de kunde først skal præsentere den nødvendige dokumentation.  I mit link kan du læse om inkasso eller ramburs som kunne være en mulighed. 

https://www.sydbank.dk/erhverv/cash-management/udenlandske-udbetalinger#importinkasso

PS: håber du er klar over at du skal have godkendelse af fødevarestyrelsen for import af fødevare fra 3. lande.  Har du styr på hvilke sprøjtemidler der er brugt på frugterne?

Fra Grenå
Tilmeldt 31. May 14
Indlæg ialt: 204
Skrevet kl. 15:38

Hej Ravn!

Kanon jeg tjekker lige op på det!

- jeps det kan du tro. Der er skam styr på det hele ;-) tusinde tak

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)