Vi står med et "mindre" problem - ved et tilfælde opdager vi at vores leverandør på webshop, har været så venlig at bruge nogle screen shots fra vores system - i det her tilfælde udleveret affiliate aftaler med navns nævnelse på deres eget site, som reklame for denne feature i deres webshop system. Derudover har vi hele vejen igennem forløbet haft store problemer med at de features vi har betalt for ikke har virket - derfor beder jeg firmaet om et forslag til, hvordan vi løser disse problemer - da jeg ikke får svar indenfor fristen, bliver jeg lidt hårdere i filten og oplyser at nu skal der ske noget, da der stadig intet sker, vælger jeg derfor at fremsende en faktura for de mangler og udlevering af hemmelige aftaler, hvilket så medfører at vi får opsagt vores aftale. Så forventer jeg jo selvfølgelig at vi får refunderet det beløb vi har forudbetalt fra den dato opsigelsen gælder, men der har jeg åbenbart gjort regning uden vært... og nu er min tålmodighed MEGET tæt på at være opbrugt... Hvordan forholder jeg mig rent juridisk i det videre forløb - har jeg en god sag her eller har jeg bare været dum at benytte en yderst useriøs samarbejdspartner? Håber på nogle gode indspark fra jer venlige AMINOer :-) Eventuelt kan det jo blive nødvendigt med den rette sparring rent juridisk - så I er velkomne til at kontakte mig personligt. RFL |
Offentliggørelse af aftaler i reklame
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)