Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nervøs over udvikling på shop. What to do?

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 11. Nov 15
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

stiginshanghai:

Jeg spurgte om det med adwords fordi jeg før har haft google mistænkt for at rangere sider dårligere, eller slet ikke vise dem i søgeresultater, hvis de bruger adwords. Hvilket jo giver meget god mening - google tjener på folk klikker dine ads, og så duer det i du vises højt i søgeresultaterne. 

Jeg husker jeg havde en side hvor jeg brugte adwords, og nærmest uanset hvad jeg søgte på, hvor konkret, så viste den sig aldrig i søgninger. 

Har selv prøvet det samme ved flere lejligheder

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Dec 10
Indlæg ialt: 378
Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

I starten af august måned, har i mistet 80-90% af jeres links fra andre sider (ikke unikke domæner)
I har MEGET få links fra forskellige domæner, så jeg håber ikke i betaler ret meget for jeres SEO

Fra København
Tilmeldt 3. Mar 10
Indlæg ialt: 167
Fra  edoa.dk Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Fresno Bob:

Hejsa

Nu har jeg arbejdet med denne side www.coaststore.dk  i ca. 12 mdr. helt fra bunden.
Vi har haft en fornuftig udvikling over en periode, men lige pludselig styrt dykker vi.
Dette både på besøg og på handler.

Der er en virksomhed på som tager sig af vores SEO og har gjort det de sidste 6 til 8 mdr., og vi er så småt begyndt at bruge en smule penge på Adwords, så det kan jo undre at udviklingen går den helt forkert vej og specielt i denne periode.

Hvad gør vi forkert, og hvilke håndtag kan vi dreje på?

Lige nu er vi igang med blogger eksterne samt vores egne blog side, Facebook, div. Google + sider, så er ved at løbe lidt tør for ideer.

Hej Fresno Bob,

Du kan starte med den her.

Test din webløsning her: http://analyzeme.dk/gratis-webanalyse-seo/

Gratis dansk online webanalyseværktøj til folket(nu med 20 punkter)

Del gerne budskabet…..gratis webanalyseværktøj til folket!

Håber, den kan være med til at kaste lidt lys over jeres udfordring.

Rigtig god aften! Smile

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 18:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tjah.. uanset de nærmere detaljer omkring grafen, så er der, hvor det rigtigt kan ses og mærkes, jo på bankbogen, og det er jo det der er det interessante her, ikke om grafen viser det rigtige eller ej.

Årsagen til du dykker kan være mange ting, hvis SEO firmaet er ude i noget "Black-hat" SEO, du ved sådan noget med at købe links fra indien osv, så kan du risikerer at google straffer dig - men det ser du jo generelt på din placering google, har den ændret sig ?

Det kan også skyldes ændringer på din side, således at den konverterer dårligere - prøv at kigge på hvad du har gjort i løbet af den sidste måned - det kan jo også være at der er noget med dine priser eller andet.

Hvis du oplever et voldsomt fald i dine konverteringer, så ville jeg tage fat i en anden ekspert og få lidt hjælp og vejledning - Det er ikke lige mit område det her, men jeg har en i mit netværk der er rigtig skrap her - jeg ved ikke om hun har tid, men hvis du er interesseret så skal jeg da gerne prøve at spørge hende

//Morten

Fra Danmark
Tilmeldt 12. Oct 12
Indlæg ialt: 261
Fra  Click In Dandele Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Uden at vide, hvem I bruger til at stå for jeres SEO, så virker det som de ikke har gjort deres arbejde ordentligt.

Efter at kørt din side igennem diverse analyseværktøjer, så kan jeg se at der langt fra er optimeret Meta titler og beskrivelser på alle sider og produkter. Ikke engang på jeres forside. (Hjemesiden bruger cookies....) Er ikke ligefrem den mest sælgende meta beskrivelse.

Desuden kan jeg se, at der slet ikke er optimeret på jeres billeder. De er forholdsvis store og gør sitet meget tungt loading mæssigt.

Ville arbejde med at få jeres billeder mindre, du kan se mere om loading tiden her.

https://developers.google.com/speed/pagespeed/insights/?url=http%3A%2F%2Fcoaststore.dk%2F&tab=desktop


Ville klart tage en snak med dem, der har stået for jeres SEO arbejde eller finde en ny til det. Det virker som firmaet ikke har styr på det eller ikke har gjort deres arbejde.



Med Venlig Hilsen

Martin Sølberg

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasheed Danesi:

Fresno Bob:

Hejsa

Nu har jeg arbejdet med denne side www.coaststore.dk  i ca. 12 mdr. helt fra bunden.
Vi har haft en fornuftig udvikling over en periode, men lige pludselig styrt dykker vi.
Dette både på besøg og på handler.

Der er en virksomhed på som tager sig af vores SEO og har gjort det de sidste 6 til 8 mdr., og vi er så småt begyndt at bruge en smule penge på Adwords, så det kan jo undre at udviklingen går den helt forkert vej og specielt i denne periode.

Hvad gør vi forkert, og hvilke håndtag kan vi dreje på?

Lige nu er vi igang med blogger eksterne samt vores egne blog side, Facebook, div. Google + sider, så er ved at løbe lidt tør for ideer.

Hej Fresno Bob,

Du kan starte med den her.

Test din webløsning her: http://analyzeme.dk/gratis-webanalyse-seo/

Gratis dansk online webanalyseværktøj til folket(nu med 20 punkter)

Del gerne budskabet…..gratis webanalyseværktøj til folket!

Håber, den kan være med til at kaste lidt lys over jeres udfordring.

Rigtig god aften! Smile

Hej Rasheed

Den har allerede været en tur igennem maskinen og resultatet er allerede sendt til vores SEO folk.

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin sølberg:

Uden at vide, hvem I bruger til at stå for jeres SEO, så virker det som de ikke har gjort deres arbejde ordentligt.

Efter at kørt din side igennem diverse analyseværktøjer, så kan jeg se at der langt fra er optimeret Meta titler og beskrivelser på alle sider og produkter. Ikke engang på jeres forside. (Hjemesiden bruger cookies....) Er ikke ligefrem den mest sælgende meta beskrivelse.

Desuden kan jeg se, at der slet ikke er optimeret på jeres billeder. De er forholdsvis store og gør sitet meget tungt loading mæssigt.

Ville arbejde med at få jeres billeder mindre, du kan se mere om loading tiden her.

https://developers.google.com/speed/pagespeed/insights/?url=http%3A%2F%2Fcoaststore.dk%2F&tab=desktop


Ville klart tage en snak med dem, der har stået for jeres SEO arbejde eller finde en ny til det. Det virker som firmaet ikke har styr på det eller ikke har gjort deres arbejde.



Med Venlig Hilsen

Martin Sølberg

Hej Martin

Problemet for os IKKE SEO kyndige, er at vi i starten bliver kastet ud i et markede hvor vi ikke aner hvad der skal laves og ikke mindst til hvilke priser. Det er godt nok svært at finde det man bør tage fat i først og om det er noget man selv skal bruge tid på eller bare betale sig fra.

Af alle ovenstående svar kan jeg da godt se noget tyder på, dem vi har lige nu ikke har formået at løfte opgaven, og vi nok skal se os om efter noget andet i en fart.

Men så er det jo lidt lige som Ludo det her, for hvor skal vi så starte igen og til hvilken pris?

Her kunne jeg jo passende smide en bold i luften og spørge "hvad vil det pr. mdr koste for os at komme i bare nogenlunde fornuftig form"?

Her taler jeg ren SEO med Google shooping, uden Adwords.

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Fresno Bob:
Problemet for os IKKE SEO kyndige, er at vi i starten bliver kastet ud i et markede hvor vi ikke aner hvad der skal laves og ikke mindst til hvilke priser. Det er godt nok svært at finde det man bør tage fat i først og om det er noget man selv skal bruge tid på eller bare betale sig fra.

Nej det er ofte det er er problemet.

Vi vil jo alle sammen gerne sælge vores ydelser, sådan er det jo, men det gør at mange ofte har mere fokus for deres eget behov for salg end for at kunden får den rigtige rådgivning/løsning.

Jeg oplever at det mange har brug for, er nogle som kan være "din mand i ring-hjørnet".

Jeg vil selvfølgelig også godt sælge dig noget hjælp - i dit tilfælde tror jeg at du kunne have god brug for en der rådgive og hjælpe dig sikkert i gennem "junglen" her - jeg har en i mit netværk som er rigtig skrap til de her ting, og jeg tror hun kunne være et godt "fit"

//Morten

Fra Danmark
Tilmeldt 12. Oct 12
Indlæg ialt: 261
Fra  Click In Dandele Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Pris er ofte noget, som du nævner at ikke SEO kyndige vælger, og det mener jeg helt sikkert er en helt forkert faktorer at kigge på. Om du betaler 2.000 eller 5.000 om måneden er reelt "ligegyldigt", hvis ham til 5.000 kan få din virksomhed i massiv vækst mens ham til 2.000 ikke har gjort det store, som jeg kan se på jeres shop, ikke er blevet gjort.

Jeg ville kigge på at finde nogle, som du stoler på og har en tillid til at få din shop til at vækste. Nogle der tør rapportere dét de laver og tør sende dig analyserne af resultet ligemeget om det er gået op eller ned. Desuden ville jeg kigge efter nogle, der kan tage nogle fysiske møder med dig, så du kan få sat ansigt på, hvem de er og høre om de ved, hvad de laver. At tage en snak om noget så vigtigt som SEO på en webshop over mail, der ikke noget jeg personligt er tilhænger af.

Prisen er svær at sige, du kan se hvad jeg tager for at arbejde med en shop som jeres her.

http://www.martinsoelberg.dk/seo-priser-for-webshops/

En ting du skal passe på med, når du vælger en SEO partner er dét mange kalder binding. At du er tvunget til at betale til dem de første 3 måneder selvom de ingen resultater leverer. De fleste gør dette, da det er svært at opnå resultater fra dag til dag, men det ofte er en langsigtet investering, som kan skabe massiv vækst i din virksomhed. Dog er jeg tilhænger af, at kunden altid kan opsige aftalen, hvis de har fundet noget, de mener er bedre eller andre problemer er kommet i vejen.

Så find en, du ved har styr på, hvad han laver og du har tillid til kan skabe resultater for din virksomhed. Jeg ved godt det er svært at finde disse, da der er mange i SEO verdenen, der udgiver sig for at kunne skabe resultater, som de på ingen måde kan.


Med Venlig Hilsen

Martin Sølberg

Fra Danmark
Tilmeldt 12. Oct 12
Indlæg ialt: 261
Fra  Click In Dandele Skrevet kl. 09:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Fresno,

Det er ikke muligt at sende en privatbesked her på Amino. Har du en mail, som jeg kan kontakte dig på?


Med Venlig Hilsen

Martin Sølberg

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)