Ja, overskriften siger vidst det hele.. Hvorfor er den begyndt at vise tyske annoncer på mit danske website? Jeg får vist danske annoncer på alle mine andre sites!
Ja, det er en overset konsekvens af den nylige underskrivelse af EU reformtraktaten.
Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum. Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding.
Først og fremmest, så ser Adsense annoncer forskellige ud alt efter hvem som kigger, hvilken sprogindstilling man har på maskinen, hvor i Verden ens IP er osv. Jeg bor i Grækenland og får nogle gange annoncer på græsk på danske websites og andre gange på tysk på grund af routingen af min forbindelse.
Hvis du installerer Adsense Preview-værktøj så kan du let se eksempler på hvilke annoncer der vises for de besøgende, som Google opfatter som dansksprogede i danmark.
Ellers så prøv at skrive til adsense support og bede om hjælp til en løsning
Hilsen Anders
Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum. Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding.
DU har vel ikke besøgt din side fra en proxyserver
Nej, det har jeg ikke :/ Det der undrer mig er bare at en webside, der ligger på nøjagtig samme server (nemlig min, hehe) viser danske reklamer! Det er så mærkeligt.