Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

off-topic - Markedsføringsøkonom søger praktikplads

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Oct 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Jeg søger en praktikplads hvor mine evner som markedsføringsøkonom kan komme i brug.

Praktikken har en varighed af 3 måneder med en gennemsnitlig arbejdstid på 37 timer pr. uge og er ulønnet. - hvilket betyder arbejdsopgaverne skal godkendes af studievejledere.

Hvad kan jeg så byde ind med på netop jeres arbejdsplads/virksomhed?

En markedsføringsøkonom har gennem studiet tilegnet sig teoretisk viden, metoder og værktøjer indenfor de fire fagblokke: international markedsføring og salg, økonomi, kommunikation, organisation og ledelse samt erhvervsret, og kan derfor deltage i tværfaglig opgaveløsning indenfor salgs- og markedsføringsområdet, hvor fagene integreres. Den studerende kan gennemføre markedsundersøgelser, forbruger- og kundeanalyser, segmentering og målgruppevalg. Analysere nye markeds- og forretningsmuligheder, løse opgaver indenfor kommunikation og reklame, udarbejde forslag til promotion aktiviteter og kampagner, udarbejde marketingplaner, analysere eksportmarkeder og komme med forslag og planer til lancering og introduktion på nye markeder mv.

At have en mig i praktik kan derfor resultere i:
 Nye kræfter, ny viden og nye faglige perspektiver
 Hjælp til daglig opgaveløsning
 Mulighed for at få gennemført fx analyser, udviklingsopgaver, kalkulationer, kampagner eller designopgaver, der ellers ikke ville være tid til
 Hjælp til at få løst konkrete opgaver eller problemer som I står overfor
 Et uforpligtende møde med en potentiel medarbejder uddannet på et videregående uddannelsesniveau

Hvis dette fanger din/jeres opmærksomhed kan både CV og materialer sendes.

Jeg glæder til at høre fra jer!

Mvh. 

Morten Schmidt
Mail: MortenSchmidtHansen@gmail.com  Tlf.: 6063 ****
https://dk.linkedin.com/in/morten-schmidt-0a7364a3

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)