Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

klappe de andre på skulderen.......

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Brønshøj
Tilmeldt 1. Oct 06
Indlæg ialt: 446
Skrevet kl. 23:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu ved jeg godt at denne kategori mest er til for at klappe sig selv på skulderen Angel

Men her må jeg såkomme til orde og udtrykke min begejstring for en anden amino til jer andre.  

Jeg har selv været en meget stor del af det design der har været på mit site og det har været utrolig svært for mig, at finde en webdesigner der kunne leve op til mine behov og forventninger.
MEN det lykkedes mig, for et par måneder siden, at finde den rigtige. Sitet har fået en rigtig god modtagelse og der er nu en bedre sammenspil i mellem tekster, design og produkt...
En ting er at målgruppen får en på opleveren, men at jeg stadig er begejstret, siger en hel del Cool Da jeg netop er meget ind over designets udtryk har jeg sikkert ikke været den sjoveste kunde. :-)
Og det er så her det har været fedt, han har gået hårdt og kritisk til mine ideer, ikke bare sagt ja og amen. Det sgu nemt nok at finde en der bare siger: fantastisk - men mener forfærdeligt...

Så jeg kan kun anbefale og må skamrose Ronni fra www.etrix.dk for at have gennemført mit finurlige udtryk på mit site www.annefogel.dk

En begejstret kundeBig Smile 

Anne Fogel - smykker med mod
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)