Jeg har nu kørt med fribetaling i ca 1 år, og bortset fra at jeg ved et uheld kom til at slette en betaling fra deres admin system (som man ikke skal bekræfte) - så har jeg ikke oplevet problemer. Jeg har dog overvejet om ikke jeg skulle vælge en anden udbyder når jeg slipper ud af min kontrakt.
Hvis man kan leve uden support er fribetaling en billig måde at komme igang med dankortsalg
Tim
Haandlavet.dk - Hobbyartikler til en postkasse nær dig
Tim
Køb kompatible billige dymo labels og spar penge på dine forsendelser.
Jeg har nu kørt med fribetaling i ca 1 år, og bortset fra at jeg ved et uheld kom til at slette en betaling fra deres admin system (som man ikke skal bekræfte) - så har jeg ikke oplevet problemer. Jeg har dog overvejet om ikke jeg skulle vælge en anden udbyder når jeg slipper ud af min kontrakt.
Hvis man kan leve uden support er fribetaling en billig måde at komme igang med dankort salg
Tim
Haandlavet.dk - Hobbyartikler til en postkasse nær dig
Må man så spørge om hvorfor du overvejer at skifte? Altså hvis det kører godt nok?
Jeg står også og skal til at have netbetaling til min side....
Lamper til enhver smag - Nu over 2000 lamper! LampeGuru.dk
Jeg overvejer at få koblet internationale kort til min indløsningsaftale, og der er vist andre udbydere der kan tilbyde det i nogenlunde samme prisleje og det er så med support. Fribetalings capture system er heller ikke så brugervenligt, fx bliver man ikke advaret når man er ved at slette en order (hvilket jeg af en eller anden årsag fik ramt på et tidspunkt. Og fribetaling svarede ikke på gentagne henvendelser og det var lige før jeg overvejede at opsige min aftale på det grundlag!
Tim
Køb kompatible billige dymo labels og spar penge på dine forsendelser.