Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny, innovativ virksomhed søger samarbejdspartnerere (arkitekter, designere, møbelproducenter o.l.)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Nov 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 23:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Vi er et team, der har fået en aftale i hus med en amerikansk virksomhed, der har givet os mulighed for at udbyde 3D-tryk på MDF-plader. Det kunne fx være et tryk som vist på billedet forneden.
Vi laver indtil videre køkkenelementer, men vi vil gerne udvide sortimentet til møbler som spiseborde, tøjskabe, kommoder o.l. - Derfor søger vi nu samarbejdspartnere.

Hvis I kender nogen, der kender nogen, der kunne være interesserede i at arbejde med spritnyt materiale, så er I meget velkomne til at kontakte mig på npetkovic92@gmail.com

Der er mange flere informationer at hente inde på vores hjemmeside www.denkos.dk om selve produkterne.

Jeg håber nogen af Jer har nogle arkitektvenner, der er gode til at tegne attraktive møbler :-))

De bedste hilsner, 

Neno, Denkos

Tilmeldt 17. May 14
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 23:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Neno

Jeg er selv studerende og læser til bæredygtigt design. Jeg vil sige jeg har erfaring inden for visualisering og kan være en del af at tegne produkter.

Men samtidig vil jeg gerne høre om det blot er et arbejde eller som værende en del af teamet Denkos design?

Tak på forhånd

Tilmeldt 7. Nov 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Andi,

Det er ment som i en søgen efter andre selvstændige virksomheder, der har erfaring inden for et andet fag end vi har. Vi håber at få fat i en selvstændig designer (eller arkitekt), der kan være med i et samarbejde om at udvikle nye møbler. :-)

Mvh. Neno 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)