Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad må en webshop koste?

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Brønshøj
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 232
Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er vel trods alt også let at synes rigtig godt om noget man selv eller ens arbejde har udført ;)

Jeg mener ikke man kan sige at noget er vigtigere end noget andet - hvis ikke det hele hænger sammen kan man næsten lige så godt lade være. Ja, designet er vigtigt for der er nok rigtig mange der smutter hvis det ser lidt for 90'er-agtigt ud - er man over den hurdle er brugervenligheden afgørende for om folk forsvinder eller ej, for kan varerne ikke findes eller kan man ikke finde køb-knappen går man videre til næste butik - og sidst men ikke mindst kan et flot design og en fundet købs-knap være ligegyldigt hvis man får en fejl 500 (programmeringsfejl) når man forsøger at klikke på knappen.

Kim Larsen | kim@soze.dk | soze.dk
alkoholprocent.dk | blomsterdekoratoer.dk | hopogdans.dk

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 09:42

Man bør nok se sig om specielt hvad tillægsmoduler koster og hvad man vil betale hver måned, år efter år..

Tjek samtlige forslag igennem på shoppenes respektive hjemmesider og du opdager, at Goldenplanet har mest at tilbyde for en rimelig betaling.

Start gerne op med billige månedtlige ydelser for at se, om butikken kan fange kunder overhovedet, før du evt. smider en masse penge i en shop der intet sælger og så er alle pengene spildt.

Jo, jeg startede med Dandomain som bare er super og med mange muligheder for dem der har tid nok til opsætning, men når jeg skulle have tillægsmoduler, ville det blive alt for dyrt, når andre kunne tilbyde det samme includeret i rimelig månedspris.

Scannet har jeg også prøvet, men den mangler også funktioner og så gik jeg over til Goldenplanets som har det man skal bruge, uden at ofre de store summer i starten.

Geeked

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 13:47

Hej Keld

Kan du ikke uddybe lidt nærmere hvorfor du er så glad for GoldenPlanet shoppen. Jeg må indrømme at jeg altid primært har set DanDomain og Scannet, som dem vores firma skulle være bedre end. Ifølge hvad jeg kan læse udfra GoldenPlanets side, koster en webshop med Dankort betaling ca. 500 dkr. måned. Dette er dyrer end både Scannets og vores egen, så her er de jo ikke billigere.

Mht. moduler så mener jeg en DanDomain med alt inklusiv står til ca. 1000 pr. måned (vores egen står til 750), det bør heller ikke afskrække nogen. Det er optil 500 mere om måneden end GoldenPlanet, det kan vel ikke være afgørende iforhold til den mængde tid man selv skal bruge på at starte en e-shop.

Jeg har kigget lidt på din shop, ved ikke om den er gået i produktion endnu. Der er ihvertfald nogle underlige "Hello world1!" tekster i toppen. Men jeg synes ikke jeg kan se hvad din shop kan, som ikke kunne være klaret med en Scannet. Hvilket moduler er det du lægger vægt på ?

Du må endelig ikke misforstå grunden til at jeg skriver, det eneste jeg er interesseret i er at vores firma står med det bedste shop på markedet. Derfor er det altid spændende at hører meninger fra webshop-ejere. Og hvem ved måske skal vi bruge mere tid på at kigge GoldenPlanet over skulderen.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 14:30

"Det er vel trods alt også let at synes rigtig godt om noget man selv eller ens arbejde har udført ;)"

Nu ved jeg ikke om denne var møntet på mit indlæg. Men jeg håber næsten den var, for så kan jeg forklarer lidt, vores opdagelser omkring den nye version af vores brugerflade. Vi har nemlig denne gang kørt en meget bruger-drevet process, alle forbedringer kan spores tilbage til dialog med vores kunder om hvad der kunne forbedreres ved systemet. Derudover har vi snakket med professionalle shopbyggere og traditionalle designere om hvad de ser som fremtidens shopsystem.

På teknologi-siden, så er næste version fuldt ajax baseret, hvilket i vores POC har vist sig at give rigtigt gode svartider.

Så alt i alt har vi en rimelig god mavefornemmelse med at vores næste version, vil være rimelig god, ikke bare udfra vores egen mening, men også mere objektivt set.

Fra Brønshøj
Tilmeldt 11. Jul 06
Skrevet kl. 14:36

ah - mon ikke godt du ved det ud fra dine mails til mig (og mine svar tilbage igen) :)

... og som også svaret tilbage dengang - jeg vil ikke sætte en finger på arbejdet, det har jeg slet ikke kigget nok på siden til at gøre - alt hvad jeg mener er bare, at et indlæg af den type giver mere troværdighed hvis man samtidig med at man roser en given ting også fortæller at det ikke bare er en tilfældig side man finder frem men faktisk er noget man har en interesse i at hive frem.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 14:47

Øhhh.... Er du sikker på det er mig du har emailet med ? Det husker jeg ikke umiddelbart ? Jeg har ikke hevet nogle sider frem, det var en anden bruger der postede linket til http://www.arden-grange.dk/, den har jeg ikke nogle interesser i! Prøv lige at læse tråden igen, noget kunne tyde på at det ikke var mig du mente.

Fra Brønshøj
Tilmeldt 11. Jul 06
Skrevet kl. 14:55

i så fald var det ikke til dig - var du i tvivl om hvad jeg referede til kunne det jo ses under "som svar på". Men nok om det - al tvivl ude af verden.

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 14:57

Hej Lundsby..

Min shop er ved at skifte karakter og design og derfor er den ikke pt. aktiv, men du kan se lidt, indtil jeg får min admindel er noteret til mine egne koder, så jeg kan lukke den korrekt, indtil fornyelsen er på plads..

En væsentlig faktor der er includeret, er at du kan håndtere nyhedsbreve, skabeloner og modtagere direkte fra shoppen uden at betale mere for dette, som du skal i andre shops.

Import/export modul er includeret i prisen