Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal ens webshop godkendes/registreres?

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 8. Aug 13
Indlæg ialt: 325
Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej herinde.

Hvis man starter sin egen webshop, skal webshoppen så godkendes på nogen måde? Eller kører shoppen bare, så snart hosting og domæne er på plads?

Mvh. Erik

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:21 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Dette indlæg er blevet slettet.
Fra Odense
Tilmeldt 3. Mar 14
Indlæg ialt: 236
Fra  Bombgirl.dk Skrevet kl. 00:11
Hvor mange stjerner giver du? :

I princippet ja.

Godkendelse, det kræver godkendelse hvis du vil bruge betalingskort fra Nets og Teller.

Dertil kommer designet af shoppen, samt at få dine vare ind, opsætning af købeflow med mails, skrevet dine handelsbetingelser mv.

Distributør af sexet og frækt lingeri og dameundertøj.
www.bombgirl.dk & www.demoniq.dk.

Tilmeldt 2. Jul 09
Indlæg ialt: 84
Fra  IPP Europe ApS Skrevet kl. 00:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Som kortindløsere skal vi godkende indholdet på din webshop.

Det er uagtet om det er Nets/Teller, Bambora, Clearhaus eller Yourpay.

Årsagen til vi er forpligtet til at gennemgå hjemmesiden er at VISA og MasterCard har et reglsæt om hvad hjemmesiden skal indeholde.

Du er hjertens velkommen til at ringe til os hos Yourpay på mandag på 70 555 678, så gennemgår vi da meget gerne materialet din side skal have.

Det er naturligvis helt uforpligtigende at få hjælpen til det nødvendige indhold :-)

//Mathias

Tilmeldt 8. Aug 13
Indlæg ialt: 325
Skrevet kl. 15:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres svar.

Så dvs. at det kun er betalingsløsningen, som skal godkendes og intet andet?

Jeg så nogle indlæg igår, hvor der stod noget med "Få godkendt din webshop gratis" og så forstår jeg ikke hvad de mener med at få "godkendt"

Kan i give mig svaret på det?

tak for hjælpen :-)

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 5 person

Hej Erik

Der er nogle, som har opfundet deres eget 'webshop-kontrolmærke', som de prøver at prakke folk på. Sandheden er vist, at de i virkeligheden prøver at opbygge et link-netværk, som understøtter deres egne webbutikker. Sådan har jeg forstået det og det er lidt dubiøst..

Men derudover findes der jo e-mærket og hvis du vælger at ansøge om dét, så skal din webshop godkendes af dem - og det koster så vidt jeg ved nogle penge.

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :

davidchristensen:
som de prøver at prakke folk på

Hej David.

Ingen prøver at prakke nogen noget på!

Webshop Mærket er et GRATIS alternativ til det alt for dyre E-mærket.

Mvh. Kurt

Fra Vordingborg
Tilmeldt 28. Sep 08
Indlæg ialt: 211
Fra  BOATERS Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

E-mærket er jo lidt i samme båd. Her betaler du så for e-mærket i stedet for. Man kan altid diskutere om disse mærker er nødvendige. :)

Grundlæggende skal din webshop ikke godkendes nogle steder for at du kommer i gang. Vil du modtage betalingskort eller mobilepay er der som nogle andre som skal godkende din webshop til disse muligheder. Og de kigger bl.a. på lovgivningsmæssige ting, såsom at valuta er noteret i indkøbskurven, at indkøbskurven er 100% repræsentativ for hvad kunden skal betale, samt en række andre ting.

Vil du blot tilbyde fakturabetaling, så er der som sådan ikke noget i vejen for at gå i gang. Men det er de færreste B2C kunder der ønsker den mulighed og min oplevelse er at flere B2B kunder også vælger den vej. Men fordelingen er nok stadig 50/50 mellem den ene og den anden mulighed.

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Eriksam:
Jeg så nogle indlæg igår, hvor der stod noget med "Få godkendt din webshop gratis" og så forstår jeg ikke hvad de mener med at få "godkendt"

Hej Eriksam.

Webshop Mærket gennemgår webshoppen for at se om den overholder de lovkrav der er til f.eks. handelsbetingelser m.v.

Det er en 100 % GRATIS tjeneste som man kan vælge at bruge i stedet for f.eks. E-mærket.

Mvh. Kurt

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Webshop Mærket:

davidchristensen:
som de prøver at prakke folk på

Hej David.

Ingen prøver at prakke nogen noget på!

Webshop Mærket er et GRATIS alternativ til det alt for dyre E-mærket.

Mvh. Kurt

Hej Kurt.

Det var nu ikke møntet på dig, så jeg er ked af, at du føler dig truffet.

Men når du nu er her, så står der jo på jeres hjemmeside: "Webshop Mærket forbeholder sig ret til indsætte affiliatelinks såfremt webshoppen benytter sig af én eller flere af disse ordninger."

Det synes jeg umiddelbart ikke borger for, at kunne kalde jeres service for en uvildig undersøgelse og dermed godkendelse af folks webshops. Man kan nemt få fornemmelsen af, at der er en interessekonflikt her. Men jeg håber alt det bedste for dig og Webshop-mærket Yes

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)