Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad synes i om fitnessfan.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 22. May 15
Indlæg ialt: 154
Fra  Konkurrencer-magasinet.dk Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har købt en hjemmeside til min hustru der handler om fitness og alt det det indebærer. Hjemmesiden skal være som en motivationsfaktor for både min egen hustru samt andre, her vil man kunne finde råd, vejledning samt motivation om fitness, kost, sundhed samt velværd. I må meget gerne komme med konstruktivt kritik.

fitnessfan.dk er også i konkurrencen blandt andre på affiliatedm.dk hvis i synes om siden, vil vi blive meget glad for din stemme.

Ud over dette, vil vi bare sige god weekend.

Fra Nyborg
Tilmeldt 15. Oct 15
Indlæg ialt: 52
Fra  PureStyle Skrevet kl. 23:08

Hej. God og informativ side, dog virker det utrolig irriterende og forvirrende med de forskellige reklamer som popper op konstant. 

Jeg mangler lidt om, hvem der står bag hjemmesiden. Hvem er i, og hvad er jeres baggrund?. Under fanebladet "om fitnessfan" kan man vælge mellem cookie og privatlivspolitik, kontakt og Sitemap, det har intet med jeres profil at gøre. 

Men ellers er det en god ide, og en brugbar side med mange nyttige informationer. 

Held og lykke med siden. 

Birgitte 

Www.purestyle.dk

PureStyle - Eksklusivt badeværelsestilbehør og lækre tekstiler.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 22. May 15
Indlæg ialt: 154
Fra  Konkurrencer-magasinet.dk Skrevet kl. 17:23

Hej Birgitte.

Tak for dit svar. Måske er det ikke helt åbenlyst, men det er altså muligt at trykke på selve "Om Fitnessfan" knappen. Hmm det må vi lige gøre bedre.

Tak for svaret.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)