Er du træt af din webside? Få en helt ny webside på 2 minutter, med lige det design du bedst kan lide. Der er mange designs at vælge imellem, og der kommer hele tiden nye til.
Fælles for dem alle er at de skaber et professionelt image for dig eller din virksomhed.
Skift design med et enkelt museklik når du trænger til fornyelse.
Opdater din webside nemt selv Vores ekstremt brugervenlige opdaterings system gør det let for enhver at opdatere sin webside. Der behøves ingen kendskab til indviklet programmering.
Fuld gratis support Vi tilbyder gratis fuld support via email. Så har du brug for hjælp eller bare et godt råd, så står vi til din rådighed.
Søgemaskine optimeret Det vigtigste sted at blive set er i søgemaskinerne, hvilket er gratis reklame. Derfor er en webside hos os optimeret så søgemaskinerne finder din webside så vigtig som muligt.
Daglig backup For at sikre at indholdet på din webside ikke pludselig er væk pga. uforudsigelige hændelser, tages der automatisk en daglig backup af din webside.
Nu må du ikke betragte dette som en flabet indlæg...
Men jeg stiller mig nu kritisk overfor dit udsagn: "fælles for dem alle er at de skaber et professionelt image for dig eller din virksomhed". Det gør jeg på baggrund af det website I selv har, hvilket på ingen måde lever op til de forventning jeg har til et professionelt design, en professionel IT-løsning eller professionel kodning? I har intet logo? I bruger udenlandske standard "hosting" billeder? I har ikke billeder af jeres produkter?
Let me know if I am wrong.... Synes bare det er vigtigt at pointere :)
Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum. Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding.