Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Trivago for peer-to-peer deleøkonomi services som Airbnb m.fl. - Hvad synes I ?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Nov 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Vi har udviklet en aggregeringsportal, som stadig er i beta, inden for peer-to-peer deleøkonomi services som Airbnb m.fl. Rent konceptmæssigt kan vi sammenlignes med Trivago.

Hvad synes i om projektet? 

http://tripseeking.com/

Vi er søger på nuværende tidspunkt investors, så hvis I har en/flere personer i jeres netværk, som er investors, vil vi da meget gerne høre mere fra jer :)

På forhånd takker.

Tilmeldt 3. Nov 15
Skrevet kl. 19:17

Det var ikke meget feedback :)

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 19:36

Jeg syntes sitet, ser rigtigt godt ud. Selvom der er en del små fejl, så ligner det rigtigt flot arbejde.

Fra en kunde synsvinkel, så syntes jeg virkeligt at I mangler, at få fly delen med. Jeg ved på forhånd godt, om jeg vil bo på hotel eller privat, så jeg ville bare gå direkte til de respektive sider. Men hvis I havde fly-delen med på Airbnb lejligheder, så ville det så vidt jeg ved være unikt og en rigtigt cool tjeneste.

Held og lykke med projektet!

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Aug 14
Indlæg ialt: 360
Fra  Advokatkontoret Rikke Wagenblast Sørensen Skrevet kl. 19:45

Det virker som en super proff. hjemmeside. Jeg har dog svært ved at finde ud af, om der er noget nytænkende i Jeres koncept i forhold til hvad jeg i øvrigt har set. Det er dog dejligt at I oplyser prisen i DKK.

Jeg forsøgte med en prøvesøgning, og så vidt jeg kunne se, kunne jeg kun søge byer.

Jeg vil jo gerne kunne søge land, eksempel nord, syd, øst eller vest Spanien - da mit kendskab til de forskellige byer i de forskellige lande ofte er begrænset. Derudover vil jeg gerne have søge kriterier a la  x km. fra badestrand og lignende.

Kom med flere infos og hav lidt tålmodighed for at læserne her på siden kan byde ind og evt. vurdere, om de vil sende en privat besked for nærmere info. Hvad er eksempelvis Jeres investeringsbehov m.v.

Men uanset held og lykke med det. 

Tilmeldt 3. Nov 15
Skrevet kl. 20:24

Hej Lundsby,

Tak for din konstruktive feedback. Vi er meget enige i det med fly, dog vil vi gerne gøre det så simpelt som muligt i starten.

Mht. at du ville gå direkte til de respektive sider, så er spg. om du ikke hellere vil have det fulde overblik over alle tilbud fra de forskellige udbydere af private boliger/ferieboliger ? Antaget du har valgt det frem for hotel self. :)

Mvh.

Nikolas

Tilmeldt 3. Nov 15
Skrevet kl. 20:30

Hej Rikke,

Mange tak for din feedback :)

Peer-to-peer udlejningsmarkedet er stærkt voksende med frontløberen Airbnb. Det de fleste ikke ved er, at der findes rigtig mange andre peer-to-peer udlejningsplatforme som Airbnb, som vækster meget hurtig.

Vi arbejder på det med lande og x km, så det har du helt ret i.

Vi er langt op på Amino kapital, hvor man kan læse yderligere omkring projektet.

Mvh.

NIkolas

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)