Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger en selskabs repræsentant på Færøerne

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Feb 12
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Overskriften siger det hele.
Hvis i kender et sted, hvor man kan søge direkte efter sådan en person, i stedet for at oprette en tråd på et forum, så sig endelig til.

Mvh Jacob

Fra Hoyvík
Tilmeldt 16. Apr 11
Indlæg ialt: 182

Jacob Høgfeldt:
Hvis i kender et sted, hvor man kan søge direkte efter sådan en person

Leder du efter en stråmand eller er det til en real forretnings-mulighed?

Tilmeldt 5. Feb 12
Skrevet kl. 16:34

Loven på Færøerne er, at for at kunne stifte selskab, så er man nødt til at have en adresse. Og det er her, repræsentanten skal ind i spillet. 

Repræsentanten og jeg kommer ikke til at have andre forbindelser, end den fælles postkasse. 

Mvh jacob

Tilmeldt 5. Feb 12
Skrevet kl. 08:59
Fra Froðba, Færøerne
Tilmeldt 12. Sep 08
Indlæg ialt: 180
Fra  Polarskelti Skrevet kl. 14:08

Hej Jacob

Du giver os alt for lidt info. Hvorfor vil du oprette et APS heroppe på Færøerne? Hvad skal du sælge heroppe? Det lyder i mine ører lidt som en stråmand du er ude efter, især fordi du skriver at repræsentanten intet skal have med din virksomhed at gøre, andet end en adresse. Hvordan skal man da kunne være en repræsentant for virksomheden? 

Hvis du får lavet nogle uheldigheder heroppe, vil de jo tage fat i mig, da jeg i deres øjne er repræsentant for den danske virksomhed, og så vil det være mig det går ud over.

Hvad sker der mon på Polarskelti.com? 

Tilmeldt 5. Feb 12
Skrevet kl. 14:57

Hej Thomas,

Jo det vil jeg gerne, men jeg nævner ikke produktet her i et åbent forum :-)

Et selskab oprettet inden for Europæisk lovgivning må ikke eksportere denne vare videre til andre europæiske lande. Men et land uden for Europæisk lovgivning må gerne eksportere til europæiske lande. 
Jeg har derfor valgt at oprette et selskab på Færøerne. Men grunden til at jeg skal bruge en repræsentant på Færøerne er, at for at kunne oprette et Færøsk selskab, så skal man have en adresse eller i hvert fald en repræsentant på Færøerne. Der er allerede nogle advokatfirmaer på Færøerne, som vil stå som repræsentant for mig, men mit budget har som så mange andre en grænseværdi, og en advokat forstår at sætte en høj pris. 

Håber det hjalp lidt på tråden.

Mvh Jacob 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)