Jeg har testet og testet herhjemme og andre steder, men jeg får stadig kunder som har problemer med at få lov til at betale på min webshop og det i sig selv er jo et problem.
Vi i ikke være så venlige at prøve at lave en bestilling på min web-shop og fortælle mig om det lykkes?? I afbryder bare handlen når i skal indtaste kort oplysningerne.
Og hvis i evt. har nogle bud på hvad der kan være årsagen vil jeg gerne høre på dem også. :-)
Okay, ScanNet har pt problemer med QuickPay og jeg har læst andre steder, at det har andre webshop platforme også, men jeg kender kun til problemerne med ScanNet/QuickPay
Kunder "hænger" når de når til betalingsvinduet og derfor ikke kan gennemføre ordren ... og betalinger der godkendes, men hvor der ikke genereres ordre i back-end ... af samme grund skiftes der nu til DIBS i stedet for QuickPay ...
Jeg kan ikke betale. Jeg trykkede "Gå til betailing" før jeg udfyldte adressen. Derefter udfyldte jeg adressen hvorefter wait spinneren dukker op, men betalingsknappen bliver aldrig enabled. Jeg bruger Chrome version 46.0.2490.80.
Det samme sker hvis jeg udfylder adressen først. Efter tekstfeltet med By mister fokus bliver alt disabled og jeg kan ikke komme videre.
Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.
Det var i fredags hvor den første kunde gjorde mig opmærksom på dette. Men det er ikke alle der oplever dette, jeg selv og andre som har testet har ikke haft problemer.