Hej Det er efterhånden længe siden jeg har modtaget mail fra Amino Alert. Jeg modtager næsten dagligt mail fra Amino freelancer, så det er (forhåbentligt) kun Alert der er problemer med. Dette skete også for ca. en måned siden: I flere uger modtog jeg ingen alert, og så pludselig kom 2-3 ugers alert inden for 1 time. Ret ubrugeligt. Med venlig hilsen |
Amino Alert virker tilsyneladende ikke
|
Dennis | (+45) 7222 4457 | Dalgasgade 11, 7400 Herning
Seriøs Magentohosting
Hmm, det er tilsyneladende ikke kun Amino Alert der giver problemer. Jeg har i dag lavet 2 indlæg med tilsammen 9 svar. Jeg har begge afkrydset med 'send mail, hvis nogen svarer på disse'. Men jeg har kun modtaget 1 mail på en af de 9 svar. Med venlig hilsen |
Hej Med jer Jeg vil meget gerne høre mere om de problemer i oplever. Både med Amino Alert og Notifikationer fra debatten, så vi kan få det fikset. Viggo, kan du evt. sende links til de debatter du ikke modtager notifikationer fra til nro@amino.dk ? Andre der oplever problemer med Amino Alert må meget gerne skrive til mig også, med brugernavn og emailadresse på deres bruger, så vi kan kigge på hvorfor jeres alerts ikke virker. /Niels |
Det samme her |
Samme her og sådan har det været i laaang tid efter hånden :) |
Kristian Ole Rørbye
Jeg får så faktisk Amino-alert-mails - men jeg har ikke fået mail med nye indlæg i laaaang tid efterhånden. |
Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk
Hej Igen Stadig ingen mail fra systemet. Desuden ingen forklaring på hvad der sker, eller hvor mange det sker for. Med venlig hilsen |
Det er nok "bare" dig Viggo, der er en utålmodig sjæl. I online verden går det ikke så hurtigt, som i den virkelige verden Reklamations retten er sat på pause. |