Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Økonomi/lager styring, hvad skal vi vælge. bruger det gamle Navision nu

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 31. Oct 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er en del af en kæde, hvor vi er 10 butikker, der idag bruger det gamle navision til lager og økonomi styring og jeg syntes at det er virkeligt outdated. Så ville høre om der var nogle herind der har forstand på om man evt skal opgradere til det nye eller om der er bedre/billiger løsninger. Hvad er konsekvenser ved et evt. skift til andre systemer. Skal man lease/købe ?

Håber virkeligt der er nogle flinke amino'er der kan hjælpe mig. 

VH

Tim

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. May 11
Indlæg ialt: 102
Skrevet kl. 18:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Online regnskabsprogram vinder af Iværksætterpris 2013

Dynaccount regnskabsprogram

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tim,

Nu skriver du butikker - hvad type butikker er det i har med at gøre, måske at vejen for jer var en løsning med en kassesystem/kasseløsning som overbygning?

Er kæden drevet som franchise eller "top-styret" (kapitalkæde)

/kasper

Fra Århus
Tilmeldt 29. Jan 07
Indlæg ialt: 46
Fra  iPos // Detailkompagniet // iConomy Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tim

Jeg vil anbefale dig at se på www.iconomy.dk 

Vi har flyttet mange kunder fra gamle Navision/C5 løsninger til stor glæde for kunderne. Det kan skræddersyes/tilpasses på meget få timer og er derfor en meget billig løsning uden man er låst i en "standard" løsning. Vi har desuden udviklet en POS løsning som kører i samme database, så man er fri for at skulle integrere økonomisystem og kassesystem.

Skriv eller ring, hvis du finder det interessant

Venlig hilsen

Anders 

Fra København
Tilmeldt 8. Oct 14
Indlæg ialt: 412
Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg følger lige med :)

Fra Greve
Tilmeldt 6. Feb 13
Indlæg ialt: 112
Fra  AlbedoSoft ApS - Odoo eksperterne Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tim

Jeg kender Navision men ikke hvor 10 butikker skal arbejde fra men der findes mange gode systemer der kan håndtere alle 10 butikker og som er billige. Hvis det skal køre på Kassesystem(POS) vil jeg anbefale dig at få gratis demo i 30 dage af Odoo alt i et system der kan håndtere disse behov og jeres data kan overføres. Så har du bedre mulighed for at vurdere om du skal beholde nuvværende, opgradere eller vælge et andet system. Læs mere på Albedosoft hjemmeside og kontakt os på telefon 25101616.

med venlig hilsen

Mitat Ucar 

Odoo(tidligere OpenERP) fuldt integreret, komplet Belgisk alt i et system med ERP, CRM og HR mv. Kontakt os på 25101616 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)