Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg vil gerne sælge denne ydelse til nye iværksætter - men hvordan?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Hvordan - kan jeg nå flest iværksætter - hvis jeg gerne vil sælge denne ydelse?
WEBSHOP - LEVERANDØR - PRODUKTS IDÉ - WEBHOTEL -MARKEDSFØRINGS PLAN - FACEBOOK SIDE.

Hvis du er interesseret i sådan en pakke - så kontakt mig venligst.

Her får du en kort forklaring.

1) Du får en professionel, køreklar webshop lavet på shopify.

2) Leverandør kontakt information

3) Du får et produktsidé, hvor der er marked inden for det.

4) Webhotel - domæne samt email systen gældene i 1 år.

5) Markedsførings plan - hvor du bliver garanteret trafik. Du vil nå 100-250.000 danskere. Den vil ramme den målgruppe som produktet henvender sig til.

5) Professionelt facebook side - med slide mm.

---

Prisen: Den kan altid forhandles i eventuelle rater.


Med venlig hilsen
Osama Cetinkaya

Tilmeldt 6. Feb 11
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 18:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Gennemfør selv punkt 5...?

Tilmeldt 19. Sep 07
Indlæg ialt: 353
Fra  Virksomhed33 Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Den pakke du vil lave til dine kunder!
Den skal du starte med at lave til dig selv.
Så kommer kunderne ifølge pakken af sig selv.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Cetinkaya:
Hvordan - kan jeg nå flest iværksætter - hvis jeg gerne vil sælge denne ydelse?
WEBSHOP - LEVERANDØR - PRODUKTS IDÉ - WEBHOTEL -MARKEDSFØRINGS PLAN - FACEBOOK SIDE.



5) Markedsførings plan - hvor du bliver garanteret trafik. Du vil nå 100-250.000 danskere. Den vil ramme den målgruppe som produktet henvender sig til.

 

Undskyld men det du skriver giver altså ingen mening i mine øre. Du spørger os om hjælp til markedsføring af din ydelse, men du tilbyder kunderne en markedsføringsplan - det virker sgu lidt useriøst.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Cetinkaya:

1) Du får en professionel, køreklar webshop lavet på shopify.

2) Leverandør kontakt information

3) Du får et produktsidé, hvor der er marked inden for det.

4) Webhotel - domæne samt email systen gældene i 1 år.

5) Markedsførings plan - hvor du bliver garanteret trafik. Du vil nå 100-250.000 danskere. Den vil ramme den målgruppe som produktet henvender sig til.

5) Professionelt facebook side - med slide mm.

Et godt råd herfra, gør det du er bedst til. Og det er næppe alle disse ting. I såfald, hvorfor starter du ikke bare op selv så, fremfor at forære gode nicher væk?

Og punkt 2 er lidt bob bob. Hvis jeg vil sælge Rolex, Louis Vuitton eller Chanel, skaffer du så en leverandør, som kan levere det?

Punkt 5. Over hvor lang tid tager det at skaffe alle disse besøgende? Og såfremt det er med betalt markedføring f.eks FB reklamer eller Adwords, hvad er budgettet så? Det er fornemt at slynge så høje tal ud, problemet er bare, hvis man f.eks skal bruge ½ mio kr på at opnå dem, eller tallet dækker over 5 års drift af shoppen...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 3. Sep 15
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Det må du da selv havde styrer på når du selv tilbyder markedsføringplaner? 

3) Du får et produktsidé, hvor der er marked inden for det.  (hvad kunne det her feks. være?) 

Hvad ligger din gennemsnitlige pris på? 

Hvordan vil du gennemfører din markedsføring. 

Derudover hvis du gerne vil ramme din målgruppe, så stop med at spam på de sidder hvor dine kunder befinder sig, du slår dette opslag op på forumer på facebook for iværksætter gør noget ud af det... Du må selv havde en hjemmeside eller facebook side? eller nogle referencer... ellers er det noget af en rækkevide af nybegynder... 

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :

1) Jeg har skam lavet en reference ud af det - www.somendo.dk. Den har omsat for 64.000 på dags dato - :-)

2) Der er stor forskel på at markedsførre de produkter - jeg ligger inde med og en ydelse udelukkende til folk med iværksættertanker.

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

- & med hensyn til markedsføringsplanen - tager det ikke mere end en 2-3 dage. Det forgår hverken over facebook Ads eller google adwords :-)

//

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46444
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har lavet en hjemmeside som overhovedet ikke overholder regler med CVR og andet  - Reklamerer helt ulovligt med Dankort symbol, men tager ikke dankort - og du kan ikke stave - KundeRservice-  

Mage til useriøs side "somendo"  har jeg vist aldrig set - men du får måske lidt reklame ud af det her.

Det er tosset at tro, at det er reference til noget som helst andet end dårlig - formentlig usand reference hvad omsætning angår. Du skal være meget mere seriøs hvis du vil ud over rampen. 

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 3. Sep 15
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det sjovt også at gå ind på din bruger herinde, du har slette alle opslag du laver her inde. Det giver et meget useriøst billede også... Dette bliver sikkert også slettet her senere? 

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)