Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Simpelt salg af digitale produkter på eksisterende wordpress side.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Oct 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :)

Jeg står med et projekt på hånden med en eksisterende hjemmeside udviklet i wordpress, hvorpå man fremover skal kunne købe et par digitale produkter - enkelt!

- Med enkelt mener jeg, at jeg som udgangspunkt gerne vil havde det integreret i det allerede eksisterende template, i stedet for at skulle ud og kigge på woocommerce eller andre salgs-relaterede templates og systemer.

Det drejer sig om to enkelte digitale produkter, som ikke skal profileres på nogen måde, ligesom man f.eks, gør på de templates der er udviklet direkte til online handel.

Der skal hverken føres kunderegister eller andet fancy, kunden skal blot havde mulighed for at købe de 2 produkter via. f.eks. en ny side, der evt. kunne tilgås via et menupunkt. Når produktet er købt er der ikke noget der skal downloades el. lign. Virksomheden kontakter selv kunden efter ordren er afgivet og betalt, med de oplysninger som kunden har betalt for, - altså uden for selve shop systemet.

Da jeg ikke tidligere har arbejdet med e handel via. wordpress tænkte jeg at jeg ville forhøre mig her, inden jeg kaster mig ud i det helt store udviklings eventyr, da der jo temmelig sikkert er moduler og andet godt som nemt og billigt ville kunne klare opgaven. Det ville kun være en fordel hvis det f.eks. kunne snakke sammen med en betalings gateway som Epay :)

På forhånd tak!

- Mvh. Simon Christiansen.

Fra København
Tilmeldt 2. Feb 09
Indlæg ialt: 21
Fra  VRweb Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon.

Det kan godt lade sig gøre at få det sat op som du ønsker med WooCommerce. WooCommerce er ikke et template/theme, men et plugin, hvilket lyder som det du efterspørger. WooCommerce integreres ret godt/neutralt i de fleste themes og du behøver derfor ikke skifte theme.

Alternativt kunne man sætte en bestillingform op med GravityForms, som også kan bruges til at tage imod betalinger, bare ikke med rent Dankort. Men du kan modtage Visa-Dankort, Mastercard m.m. Alle dine bestillinger vil blive gemt inde i WordPress, så du nemt kan se hvem der har bestilt hvad.

Jeg kan hjælpe dig med opsætning skulle du have behov for det. Smile

Fra Herfølge
Tilmeldt 27. Aug 10
Indlæg ialt: 318
Fra  Onlinebijobber.dk Styrketræningsprogram Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon.

Det kan sagtens lade sig gøre.

Men jeg tror du begår en fejl ved at gå uden om et shopping cart system som f.eks. Woocommerce (som jeg anvender til at sælge mine digitale produkter.)

Woocommerce er utrolig simpelt at sætte op og rumme mange gode (og simple) muligheder som du får gavn af senere hen... Og så er det jo gratis!

Hvis du absolut vil undgå at have installeret et shopping cart plugin, så kig evt. på Gumroad eller Easy-digital-downloads (har ikke hands-on erfaringer med disse løsninger)

Venlig hilsen Tue

Jeg har solgt digitale produkter (fx ebøger) for over en million kroner! Se hvordan du kan gøre det samme på Onlinebijobber.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)