Hej Alle Aminoer. Jeg tillader mig hermed at oprette en tråd, i håb om at en mulig investor/långiver ville kunne finde dette interresant. Jeg har et koncept på et nyt kafferisteri og kaffebar lokaliseret på absolut en af Aarhus bedste lokationer. Problemet for mig er at skaffe den nødvendige etablering økonomi for at få startet dette projekt helt op. Der er fuldt udarbejdet forretningsplan klar, etableringsbudget osv klar til fremsendelse til en mulig nysggerig investor/långiver. Jeg søger den rette investor, som har en forkærlighed til absolut højeste kvalitet indenfor kaffe og fødevarer, dog er det ikke et krav at den rette investor/långiver skal have en aktiv rolle i virksomheden, men det vil være muligt. Jeg har alt klar til at sætte projektet i værk, mangler bare økonomien til at etablere denne virksomhed. Virksomheden vil have netsalg og fysisk salg af kaffe, friskristet og i allerhøjeste kvalitet. Vores fysiske lokalition vil kunne genere et salg, højt nok til at virksomheden vil kunne genere en rigtig sund omsætning og overskud allerede det første år. Jeg er en mand på 27 år, har arbejdet i service branchen i 9 år, og dette er mit første solo projekt. Jeg har stor erfaring med management, daglig drift og kvalitets kontrol af diverse cafeer og servicevirksomheder og føler jeg har alle de rigtige forudsætninger for at starte et rigtig succesfuldt brand op, med den rette samarbejdspartner. Jeg har selv mulighed for at rejse 100.000 kroner, og søger yderligere 500.000 kroner. Jeg håber at der sidder en nysgerrig sjæl derude og læser dette, og har lyst til at høre mere omkring mit projekt. Med Venlig Hilsen E. Seiersen |
Hejsa
Har du tjekket Amino Kapital - http://www.amino.dk/kapital/ ? - Jeg ved, af erfaring, at det er muligt at finde investorer der, hvis du har en Skarp forretningsplan/model
Held og Lykke med det
//Morten