Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

dansk oversættelse af woocommerce

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 30. Sep 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 19:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg er støt ind i et problem som jeg ikke selv kan løse. Jeg har købt et theme til min hjemmeside (wordpress), men det er på engelsk. Homeshop theme hedder det, er der nogen som ved hvordan jeg kan få den oversat så det hele ikke står på engelsk? Har hørt om noget som hedder woocommerce som kunne oversætte det automatisk.

Tilmeldt 3. Apr 10
Indlæg ialt: 297
Fra  SNEAKERLACES.DK Skrevet kl. 19:16

Woocommerce er et webshop plugin og har intet med themes at gøre og deres oversættelse.

Det du skal er at installere Loco Translation som plugn. Det er gratis og med det plugin kan du oversætte dit theme selv. det er enkelt og nemt. Hvis du har en webshop med woocommerce så er woocommerce delen allerede oversat der men selve dit theme skal du selv oversætte.

god aften

SNEAKERLACES.DK - Snørebånd og skopleje fra Mr. Lacy, Lace Jam, Relace, Staeckler, Angelus og Jason Markk.

Fra Haderslev
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1748
Skrevet kl. 19:20

Hej Daniel

Lige husket frit fra leveren, så skal du gå ind under Woocommerce > System Status - og dér er sikkert et sted, hvor du kan vælge noget a la 'force translatation', som installerer den danske version af woocommerce på din webshop.

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Fra Haderslev
Tilmeldt 8. Jul 05
Skrevet kl. 19:26

Woocommerce > System Status og vælge fanebladet 'Værktøjer'. Dér. Smile

Tilmeldt 30. Sep 15
Skrevet kl. 19:34

Tak for det gode svar :D problemet er at woocommerce ikke automatisk at opdatere til dansk 

Tilmeldt 30. Sep 15
Skrevet kl. 19:37

Hey :D jeg fik denne besked

Failed to install/update the translation: Sorry but there is no translation available for your language =/

Fra Haderslev
Tilmeldt 8. Jul 05
Skrevet kl. 19:42

Det lyder mærkeligt.. Det har virket helt fint de gange jeg har installeret Woocommerce.

Jamen, så véd jeg faktisk ikke hvad man skal gøre. Man kan vel nok downloade sprog-opdateringen og installere den manuelt via ftp - men jeg kan desværre ikke fortælle dig hvor du skal finde de filer..

Har du den nyeste version af Woocommerce installeret? Og er det overhovedet et dansk domæne? Har du Wordpress på dansk? (Jeg véd ikke hvordan Woocommerce vurderer hvilket sprog det er din shop 'burde' være på).

Tilmeldt 3. Apr 10
Fra  SNEAKERLACES.DK Skrevet kl. 19:53

Det er IKKE Woocommerce du skal have fat i. Hvis du læser mit første indlæg her vil du finde løsningen. Woocommerce er KUN hvis du skal have en webshop. Og det lyder ikke sådan da du ikke rigtig kender Woocommerce lyder det til. 

Installer Loco Translation og oversæt manuelt. Der findes ingen nem udvej medmindre du finder en oversættelse et sted på nettet og den chance er så godt som 0%. 

Har du et link til din side?

SNEAKERLACES.DK - Snørebånd og skopleje fra Mr. Lacy, Lace Jam, Relace, Staeckler, Angelus og Jason Markk.

Fra Haderslev
Tilmeldt 8. Jul 05
Skrevet kl. 20:06

@ *JB* - Som jeg forstår det, så ER det faktisk Woocommerce, der (ihvertfald også) skal oversættes. De fleste themes bruger jo Woocommerce's sproginstillinger til at vise 'default' tekster, som bruges til  visning af produkter, indkøbskurv, bestillingsside osv. 

Om man så OGSÅ kan bruge Loco Translation til det samme, véd jeg ikke. Men jeg tror han vil spare noget tid på oversættelse ved i første omgang at få Woocommerce til at 'tale' det rigtige sprog.

Smile

Tilmeldt 3. Apr 10
Fra  SNEAKERLACES.DK Skrevet kl. 20:14
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis det er en webshop ja. Men det er umiddelbart en hjemmesiden uden produkter som jeg forstår det og derfor er woocommerce overflødig. Er det en webshop er det jo helt perfekt at få woocommerce på dansk da den ordner næsten alt.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)