Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Etablering af virksomhed i Vietnam

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Ishøj
Tilmeldt 28. Oct 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 17:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino-brugere

Mig og min partner har udarbejdet en forretningsplan om at åbne en skole i Vietnam der tilbyder kursus i mundtlig og skriftlig engelsk, hvor underviserne er udenlandske (ikke-vietnameser). Vi er så langt i processen at vi føler vi er klar til etablere virksomheden i Vietnam, og vi har fundet nogle gode samarbejdspartner i Vietnam.

Da dette er mit første forsøg som selvstændig, så har jeg ingen erfaring rent praktisk om hvordan man starter en virksomhed.

Er der nogen herinde som kan guide mig lidt på vej med hensyn til hvad jeg skal foretage mig rent praktisk herhjemme i Danmark før jeg tager afsted til Vietnam i starten af januar 2016.

Jeg har googlet mig lidt frem til at når jeg er i Vietnam så skal jeg ansøge om en "investerings-certifikat" for at kunne etablere en virksomhed i Vietnam. Er der nogen herinde som har erfaring med det? Er der snakke om at man skal have en meget detaljeret forretningsplan på XX antal sider? 

Vi vil gerne starte stille og rolig ud, og så er planen at udvide stille og rolig.

Jeg glæder og håber at der er nogen herinde der kan hjælpe mig og min partner på vej.

Med venlig hilsen

Khuong Nguyen Dang

Fra Århus
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 378
Fra  Thomsen Business Information Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)