Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Start af eget tøjmærke

Side 7 ud af 7 (65 indlæg)
Tilmeldt 17. Jan 16
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 16:26 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan se du producere tøj fra vitnam er det muligt du kan oplyse mig hvordan jeg får startet en produktion ved dem? Hvem.skal.jeg kontakte
Tak på.forhånd
Vh Nadia

Tilmeldt 4. Apr 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 18:49 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Jeg vil rigtig gerne starte mit eget, men jeg ved ikke helt, hvordan man gør. Er der nogle, som evt kan hjælpe med salghjemmeside? 😊

Tilmeldt 14. May 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 16:58 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Vifrfrje

Står selv med Ideen om at starte mit eget firma mht tøj import/fremstilling af tøj i udlandet og har kontakt til flere producenter i Kina pt. med bl.a. fremstilling af Jeans, T-shirts sokker, går nok også over i skjorter div. andre ting med tiden. 

Har intet startet endnu men har haft et par samtaler med skat om opstart af privat virksomhed eller et I/S hvis jeg finder en pålidelig samarbejds partner.

For at få lov til at importere produkter til salg som virksomhed udenfor DK skal du som hovedregel registeres som importør og derved også have et CVR nummer, hvilket du får ved at oprette dit firma, det koster intet lige hvad jeg kan se at oprette sig hos virk.dk som importør/firma.

håber dette besvarede lidt?

Hvis du evt. har spg. eller overvejer alvorligt at starte noget op kan du evt. kontakte mig og vi kan måske finde ud af noget.

Tilmeldt 8. Jul 16
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 23:00 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Står her og har samme problem.. Vil starte mit eget tøjmærke, men ved intet om faserne, som man skal i gennem.. Nogle der kan hjælpe?

Tilmeldt 18. Oct 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:58 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Vildt man kan bruge indlæg der er 8 år gammel, men faldt alligevel over det i en google søgning.. har du en mail man kan henvende sig på ? 

Side 7 ud af 7 (65 indlæg)