Hej alle i kloge aminoer Sidder i øjeblikket og laver budgetter og forretningsplan til min gode ide. Budgettet laver jeg på bagrund af en skabelon der er hentet fra evc.dk (butikmodellen) Jeg ved udemærket hvad et likviditetsbudget er men, her kommer spørgsmålet: Jeg ønsker at have et lager af produkter. Lageret størrelse skal være konstant - dvs. udgifterne til varekøb IKKE skal trækkes direkte ud af lageret. Har indtastet varelagerets størrelse til at være 750.000 men i likviditetsbudgettet får varelageret nogle underlige værdige. Svarer faktisk til det beløb der købes varer ind for. Hvad gør jeg for at lageret bliver ved med at have den samme værdi? Hjælp mig venligst VH Thomas |
Der har vist tidligere (i al fald i 1998) været et "Evalueringscenter" på evc.dk - nu finder jeg intet på evc.dk
Men ellers giver dit spørgsmål ingen mening. Er det et programteknisk spørgsmål (eller Excel hvis du med 'skabelon' mener et regneark). Hvis du ikke kan få PC'en til at hjælpe dig, så lav det i hånden. Det er trods alt ikke uoverkommeligt.