Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til at redigere hjemmeside

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Jul 14
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har overtaget en hjemmeside, vist nok i wordpress, som jeg skal have rettet lidt til i tekst og et par billeder, så jeg kan bruge den midlertidig. Jeg fortæller nøjagtigt hvad der skal stå og leverer billederne, så det er formentlig ikke noget der tager lang tid.

Jeg vil dog gerne efterfølgende have lidt tips til hvor jeg selv kan gå ind og rette teksten en anden gang.

Siden hedder nuar.dk

Mvh. Jan

Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 232
Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Platusus:
Jeg vil dog gerne efterfølgende have lidt tips til hvor jeg selv kan gå ind og rette teksten en anden gang.

Så skal du i gang med at lære html + css, da hjemmesiden ikke er lavet i et cms-system.

Jeg vil anbefale dig at vælge en freelancer, der samtidig kan lave basal SEO, da du ellers ikke skal forvente besøgende fra google.

---

Hjemmesiden bærer præg af at være lavet af en nybegynder ud basal viden om online markedsføring, så hvis det var min hjemmeside, ville jeg helt klart få lavet en ny i f.eks. wordpress. Det er helt klart billigere og bedre selv på kort sigt.

Hvis du benytter amino freelancer, kan du få opsat en ny wordpress hjemmeside ud fra et standard theme til et par tusinde kroner, som du på kort tid selv kan lære at vedligeholde.

---

Amino Freelancer:

http://www.amino.dk/freelancer/

Standard theme:

http://themeforest.net/category/wordpress

Tilmeldt 21. Oct 15
Indlæg ialt: 9
Fra  AZ Web Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Send mig gerne en mail så klare jeg det, adam"azweb.dk

Tilmeldt 10. Jul 14
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Karsten,

Tak for svaret. Så er det vist den vej jeg skal. Jeg skal alligevel have den lavet om inden så længe.

Mvh. Jan

Tilmeldt 30. Jan 12
Indlæg ialt: 169
Fra  Kapteina Reklame Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jan,

Du skal være velkommen til at kontakte mig for et uforpligtende tilbud på et komplet redesign inklusive SEO.

Mvh Nikolaj

nikolaj@kapteina.dk

Tilmeldt 19. Sep 07
Indlæg ialt: 353
Fra  Virksomhed33 Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)