Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshopløsning

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Dec 07
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er på udkig efter en driftsikker webshopløsning, som kan implementeres i min eksisterende webshop (www.happyrocket.dk), uden at skulle gå på kompromis med det eksterende website layout. Dvs. ikke noget med at hoppe til en seperat betalingsdel, men at kunden oplever det som, at betalingen foregår uden at hun/han forlader webshoppen. Har prøvet at integrere dette under Surftown, men med et utilfresstillende driftsikkerhed til følge (registrerer fra tid til anden kun købet, men ikke adresse- og produktinfomation, hvilket umuliggør at levere til kunden) - og hverken PBS eller teknikere kan finde frem til fejlen. Er der nogle der har haft lignende problemer med Surftown, og som har løst dem, eller kan anbefale en anden udbyder, hvor driftsikkerheden er stabil og implementereringen til at går til? De bedste hilsner Frederik
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:03

Hej

Vi har endnu ikke været ud for noget som ikke har kunnet lade sig gøre i DanDomains webshop og især med designet, men jeg er ikke helt sikker på hvordan du vil have det skruet sammen med med 2 forskellige shop løsninger i 1 løsninge, det virker lidt ulogisk, men der sikkert en god forklaring. Vi er iøjeblikket igang med nogle projektere hvor flere leverandører eller butikker skal køre samme system, og dertil er systemmet helt perfekt, men jeg kan ikke helt gennemskue dine krav ud fra det du har skrevet, men du er selvfølgelig velkommen til at kontakte os, det er nok nemmere lige at rådgive dig over telefonen.

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 15:07
Fra Randers
Tilmeldt 13. Nov 05
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 18:56

Hej Frederik,

Ja vi har så sent som i går oplevet samme problematik med vores webshop på Lysthulen.dk - dvs. det med at produkt og adresseinfo forsvinder engang imellem. Problemet opstår når kunden ikke fuldfører betalingen fuldstændigt, fordi man - af gud ved hvilke årsager hos Surftown - skal klikke på en knap efter man har indtastet sine kortdata og har fået godkendt sin betaling. Nogle kunder overser af gode grunde det sidste step og det betyder så at vi må registrere ordren som tabt, hvis ikke kunden selv henvender sig omkring en manglende ordre.

Jeg har haft kontakt til Surftowns support i dag og de siger at en revision af betalingsvinduet er på tegnebrædtet, men det kan vi jo ikke vente på. Så vi overvejer om vi helt skal skifte udbyder. Vi har selv gode erfaringer med DIBS og Dandomain i anden sammenhæng, men har overtaget Surftown-betalingsløsningen i forbindelse med køb af shoppen. Alternativet er jo så at lave vores egen betalingsintegration istedet for betalingsvinduet, hvilket det nok ender med (men det kan jeg se ud fra dit indlæg ikke virker bedre?). Vi har heldigvis programmeringskapacitet her i huset, så vi kan selv lave de fornødne tilpasninger i vores shop, men det må være irriterende hvis man ikke er så teknisk kyndig, at skulle leve med disse fejl. I det lange løb kan det betyde et tab på mange tusinde kr, hvilket er dybt dybt ærgerligt.

Tilmeldt 13. Dec 07
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 12:51
Jeg mangler akut programmeringsassistance til at skifte betalingssystem for www.happyrocket.dk, da det nuværende, udbudt af surftown, ikke spiller - alt for mange fejlordre, læs: ordre der ikke går igennem. Overvejer skift og implementering af Dandomain løsning, men ikke et krav, og har ikke selv teknisk kompetence til denne manøvre, og min nuværende programmør er midlertidigt ikke til rådighed. Ring 39304930 / 26150021 hvis du har mulighed for at byde ind på denne opgave. Kritisk faktor er hurtig implementering (gerne i dag/over weekenden), da løsningen via surftown er en dyr fornøjelse i mistede transaktioner i udsalgsperiode. De bedste hilsner Frederik
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 12:55

Hej Frederik

Vi kan godt faa tid her i weekenden til at skifte betalings gateway og vi kan efterfoelgende eventuelt vaere behjaelpelig med at udvikle en ny webshop til dig som efterkommer de oensker du maatte have :)

Giv et kald paa 70 220 627

/ Mikkel 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:40

Hej Frederik,

Jeg kan godt hjælpe dig. Du kan kontakte mig på jh@webname.dk eller 42 80 80 60 (også i weekenden, hvis det haster -  ikke efter 22:00).
Jeg kan ligeledes hjælpe dig med hosting - betalingsgateway, kan jeg anbefale freepay.dk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)